با حضور اصحاب رسانه انجام شد؛

دومین پویش مردمی «من یک شهر دارم» آغاز به کار کرد

دومین پویش استانی "من یک شهر دارم" با هدف شناسایی و رفع مشکلات شهر یزد در حوزه های مختلف مرتبط با شهرداری یزد آغاز به‌کار کرد.

به گزارش شهرداران، به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد – مراسم رونمایی از پوستر دومین پویش من یک شهر دارم با حضور ابوالقاسم محی الدینی شهردار یزد و حامد سلطانی سخنگوی شهرداری یزد و جمعی از خبرنگاران در مجتمع فرهنگیان یزد برگزار شد.

حامد سلطانی سخنگوی شهرداری یزد در این مراسم با اشاره به اینکه  اجرای موفقیت‌آمیز پویش نخست من یک شهر دارم سبب شد تا دومین دوره این پویش هم در دستور کار قرار گیرد، اظهار داشت: خوشبختانه در پویش نخست مردم یزد مشکلات مناطق مختلف شهر را به سامانه‌ها اعلام شده ارسال کردند.

وی تصریح کرد: پس از ارسال مشکلات از سوی مردم، موارد به مدیران مربوطه شهرداری ارسال می‌شد و بر اساس نوع مشکل اعلام شده، زمان‌بندی برای رفع آن در نظر گرفته شده بود و مدیران هم نسبت به رفع این موارد اقدام لازم را انجام می‌دادند.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد خاطرنشان کرد: پس از پایان پویش نخست، نظرسنجی از شرکت‌کنندگان در آن اخذ شد و با توجه به اینکه میزان بالایی از رضایت نسبت به برگزاری این طرح وجود داشت، اجرای دومین دوره این پویش هم در دستور کار قرار گرفت.

سلطانی تصریح کرد: بر این اساس مردم شهر یزد می‌توانند مشکلاتی که در سطح شهر مشاهده می‌کنند را از طریق تماس با سامانه ۱۳۷، ارسال پیامک به شماره ۳۰۰۰۶۹۴۰ ، ارسال فیلم، عکس و متن به اپلیکیشن شهر بین و و یا ارسال ویدئو و عکس به صفحه شهرداری یزد در پیام رسان ایتا به شماره ۰۹۰۳۶۷۰۴۷۳۶ اعلام کنند تا نسبت به رفع آن اقدام شود.