در ادامه ی یکشنبه های مردمی شهرداری لامِرد انجام گرفت :

دومین دیدار عمومی و مردمی سرپرست شهرداری لامِرد با شهروندان عزیز لامِردی 

در ادامه ی یکشنبه های مردمی شهرداری لامِرد دومین دیدار عمومی و مردمی سرپرست شهرداری لامِرد با شهروندان عزیز لامِردی انجام گرفت.

به گزارش شهرداران، به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر لامِرد، در ادامه ی یکشنبه های مردمی شهرداری لامِرد دومین دیدار عمومی و مردمی سرپرست شهرداری لامِرد با شهروندان عزیز لامِردی انجام گرفت.

در ادامه یکشنبه های مردمی شهرداری لامِرد، دومین دیدار عمومی و مردمی سرپرست شهرداری لامِرد با شهروندان عزیز لامِردی، در روز یکشنبه ۱۹ آذرماه ۱۴۰۲ انجام شد.

در این دیدار محمودی سرپرست شهرداری به همراه مسئولان واحدهای شهرداری لامِرد از ساعت ۸ تا ۱۲ روز یکشنبه ۱۹  آذرماه ۱۴۰۲ پاسخگوی مشکلات و درخواست های شهروندان عزیز لامِردی بودند.

در این دیدار مراجعین محترم محلّات مختلف شهر لامِرد، مشکلات و مسائل مختلف شهری، ساختمانی، فنی، عمرانی و … خود را مطرح، که موارد مطرح شده ی همشهریان بزرگوار به صورت حضوری توسط سرپرست شهرداری و مسوولان شهرداری مورد بررسی، رسیدگی، مشاوره و راهنمایی قرار گرفتند، دستور پیگیری و حل برخی درخواست های شهروندان بزرگوار نیز صادر گردید.

 

لازم به توضیح است دیدار عمومی و چهره به چهره شهرداری لامِرد ، با حضور مسئولان واحدهای شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر لامِرد با شهروندان عزیز همانند گذشته روزهای یکشنبه هر هفته انجام می گیرد.