رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شورای شهر مشهد مقدس:

دومین المپیاد ورزشی بانوان مشهدی با عنوان شهربانو برگزار میشود

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: دومین دوره المپیاد ورزشی بانوان با عنوان «شهربانو» در 23رشته ورزشی در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش شهرداران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: دومین دوره المپیاد ورزشی بانوان با عنوان «شهربانو» در ۲۳رشته ورزشی در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

فاطمه سلیمی،دراین خصوص افزود: توسعه ورزش و زیرساخت‌های ورزشی ویژه بانوان یکی از رویکردهای اصلی شورای ششم از ابتدای فعالیت تا کنون بوده و در این راستا اقدامات ارزشمندی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: توسعه ورزش بانوان در حوزه ورزش همگانی و قهرمانی موجب ایجاد نشاط در بانوان شده و به همین نسبت در شادابی خانواده نیز اثرگذار است و کمیسیون بانوان و خانواده، این مهم را یکی از اصلی‌ترین ماموریت‌های خود می‌داند.

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تصریح کرد: در همین راستا، دومین دوره المپیاد ورزشی بانوان از ۱۶ آذرماه به یاد بانوان شهید غزه برگزار می‌شود.

سلیمی ادامه داد: این مسابقات از ۱۶آذرماه در دو بخش تیمی و انفرادی در ۲۳ رشته ورزشی با محوریت بوستان‌های بانوان مشهد برگزار می‌شود.