با حضور استاندار و پیشکسوتان دفاع مقدس

دومین اردوی راهیان پیشرفت در استان بوشهر برگزار شد

با تاکیدات ریاست جمهوری اسلامی ایران دکتر رئیسی مبنی بر راه اندازی اردوهای راهیان پیشرفت، بوشهر از استان های پیشگام در این راستا بوده و امروز دومین مرحله این اردوها با حضور احمد محمدی زاده استاندار بوشهر با همراهی پیشکسوتان دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش شهرداران، دومین اردوی راهیان پیشرفت در استان بوشهر با حضور استاندار و پیشکسوتان دفاع مقدس برگزار شد. در این برنامه مدیران و مجریان پروژه های عمرانی و اقتصادی مهم استان بازدید کرده و آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی طرح ها را تشریح کردند. از جمله موضوعاتی که در این اردو مورد بررسی قرار گرفت، آب شیرین کن ۷۰ هزار متر مکعبی نیروگاه اتمی بوشهر بود. این پروژه یکی از مهمترین پروژه های عمرانی استان است که در حال پیشروی و بهبود است.

بخش دیگری از برنامه اردو، بازدید از بیمارستان ها و درمانگاه های خاص در استان بود. در این بخش، بازدید از بیمارستان جایگزین فاطمه زهرا(س)، بیمارستان خصوصی دکتر یزدان پناه و درمانگاه بیماری های خاص صورت گرفت. این بازدید ها به منظور بررسی وضعیت امکانات درمانی و سلامت استان بوده است و نشان می دهد که استان بوشهر در زمینه مراقبت های بهداشتی و درمانی نیز توسعه یافته است.

در بخش دیگری از این اردو، پروژه های نهضت ملی مسکن مورد بررسی قرار گرفت. بازدید از سد دالکی، یکی از پروژه های عمرانی بزرگ استان بوده است. همچنین بازدید از کارگاه آزادراه بوشهر شیراز نیز صورت گرفت. این بازدید ها هدف اصلی از برنامه اردو بود و نشان می دهد که استان بوشهر در زمینه توسعه عمرانی و اقتصادی نیز پیشرفت کرده است.

به طور کلی، دومین اردوی راهیان پیشرفت با حضور استاندار و پیشکسوتان دفاع مقدس در استان بوشهر برگزار شد و در آن پروژه های عمرانی و اقتصادی مهم استان به بررسی و تشریح رسید. این اردو با بازدید از نیروگاه اتمی بوشهر، بیمارستان ها و درمانگاه های خاص، پروژه های نهضت مسکن و کارگاه آزادراه نیز همراه بود. برگزاری این اردو نشان دهنده پیشرفت و توسعه استان بوشهر در زمینه های مختلف است.