عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شهر مشهد مقدس:

ده دی روز ملی مشهد باید در تقویم رسمی کشور ثبت شود

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شهر مشهد مقدس گفت: تعاملات بین‌دستگاهی برای گرامیداشت روز ملی مشهد هرساله باید تقویت شود؛ امسال خوشبختانه برای این موضوع اتفاقات خوبی افتاده که شایسته تقدیر است. به گزارش شهرداران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، هاشم دائمی در گفتگویی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های ابتدایی […]

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شهر مشهد مقدس گفت: تعاملات بین‌دستگاهی برای گرامیداشت روز ملی مشهد هرساله باید تقویت شود؛ امسال خوشبختانه برای این موضوع اتفاقات خوبی افتاده که شایسته تقدیر است.

به گزارش شهرداران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، هاشم دائمی در گفتگویی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های ابتدایی و نخستین کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در این دوره، انتخاب «روز ملی مشهد» بود، افزود: بسیار خرسندیم که سرانجام با بررسی‌ جوانب مختلف، دهم دی‌ماه، به عنوان این روز ثبت و موافقت دستگاه‌های متولی استانی را نیز اخذ کرد.

وی گفت: آنچه مسلم بوده این است که این مناسبت را باید با شکوه و هرسال پررنگ‌تر از سال قبل برگزار کنیم؛ قطعا در این راه مسئولیت کار صرفا نباید به دوش شهرداری باشد و تمامی نهادهای دست‌اندکار باید به سهم خود نقش‌آفرینی داشته باشند.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس اضافه کرد: خوشبختانه امسال با مشارکت معاونت زیارت و گردشگری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری، اتفاقات خوبی افتاده و مشارکت دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف را شاهدیم.

دائمی با بیان اینکه تعاملات بین‌بخشی هرساله باید تقویت شود و بتوانیم عموم شهروندان را در این رویداد دخیل کنیم، تصریح کرد: جامعه باید نسبت به روز ملی مشهد حساسیت داشته باشد؛ این مناسبت باید در سطح ملی و حتی بین‌المللی مورد توجه عموم قرار گیرد.وی گفت: امیدواریم هرچه زودتر شاهد ثبت دهم دی‌ماه، به عنوان روز ملی مشهد در تقویم رسمی کشور نیز باشیم.