شهردار اراک سرمایه گذاران و انبوه سازان را برای سرمایه گذاری دعوت کرد

دعوت شهردار اراک از سرمایه گذاران

شهردار اراک سرمایه گذاران و انبوه سازان را برای سرمایه گذاری دعوت کرد در دوره فعلی مدیریت شهری، زمینه حضور سرمایه گذاران در اراک مهیا است دکتر محمودی شهردار اراک تمامی انبوه سازان، سرمایه گذاران بخش خصوصی، فعالین اقتصادی و سایر شرکت های خصوصی اراکی فعال در کشور در تمامی زمینه ها اعم از گردشگری، […]

شهردار اراک سرمایه گذاران و انبوه سازان را برای سرمایه گذاری دعوت کرد

در دوره فعلی مدیریت شهری، زمینه حضور سرمایه گذاران در اراک مهیا است

دکتر محمودی شهردار اراک تمامی انبوه سازان، سرمایه گذاران بخش خصوصی، فعالین اقتصادی و سایر شرکت های خصوصی اراکی فعال در کشور در تمامی زمینه ها اعم از گردشگری، توریستی، تفریحی، تجاری و خدماتی را برای ارائه هر نوع مدل پیشنهادی سرمایه گذاری در اراک، به مشارکت و همکاری دعوت نمود.

به گزارش  شهرداران و اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری، دکتر علیرضا محمودی شهردار اراک در نشست با جمعی از انبوه سازان و سرمایه گذاران شهر، تمامی انبوه سازان و سرمایه گذاران اراکی در سراسر کشور را به سرمایه گذاری فکری و مالی در تمامی زمینه ها اعم از گردشگری، توریستی، تفریحی، تجاری و خدماتی برای ارائه هر نوع مدل پیشنهادی سرمایه گذاری در اراک، دعوت کرد و گفت: در دوره جدید و فعلی مدیریت شهری، به دنبال راه اندازی جریان توسعه در اراک هستیم و در این راستا زمینه حضور سرمایه گذاران و انبوه سازان را تسهیل و روان خواهیم نمود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: نگاه شهرداری به موضوع سرمایه گذاری، نگاه عمومی و منفعتی برای شهر است چرا که اگر بخواهیم به شکل اصولی و صحیح به توسعه شهری دست پیدا کنیم، باید هزینه کنیم.

شهردار اراک با بیان اینکه که سرمایه گذاران، شریک اقتصادی شهرداری محسوب می شوند، افزود: از آنجا که رسیدن به معنای واقعی توسعه نیازمند داشتن فکر توسعه ای می باشد، لذا بخش خصوصی یقین بداند ما در شهرداری اراک با تمام توان پذیرای ایشان با هدف پیشرفت و توسعه شهری اراک هستیم و آماده استفاده از هر فرصتی برای نیل به هدف فوق هستیم.

دکتر محمودی شهردار اراک تاکید کرد:بنده و مجموعه بزرگ شهرداری، همراه و همگام با سرمایه گذاران خواهیم بود، چرا که آنان اعتبار شهر در بحث توسعه شهری هستند.

وی در ادامه خطاب به انبوه سازان پیرامون برخی مسائل و مشکلات ساخت و ساز در طرح جامع فعلی اراک، گفت: در طرح های جامع با محدوده شهر اراک خوب برخورد نشده است، در هر حال باید برنامه های بلند مدت تر و آینده نگرتری برای شهر داشته باشیم.

لازم به ذکر است، در نشست جمعی از انبوه سازان و سرمایه گذاران با شهردار اراک که با حضور حیدری معاون مالی و اقتصادی، زندیه وکیلی مدیر منطقه یک و مهاجرانی رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری همراه بود، پیرامون مهم ترین دغدغه ها، مشکلات و مسائل این فعالین اقتصادی شهر، بحث و گفتگو صورت گرفت.