در کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تبریز ارائه شد؛

درآمد پایدار سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز

برنامه پیشنهادی برای درآمد پایدار سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز در یازدهمین جلسه کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تبریز بررسی و تشریح شد.

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تبریز، یازدهمین کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند صبح امروز( پنجشنبه) با حضور حجت الاسلام سید کاظم زعفرانچیلر، روح الله دهقان نژاد، حکیمه غفوری و کارشناسان این کمیسیون برگزار شد.

حجت الاسلام سید کاظم زعفرانچیلر، رییس کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: دستور نخست جلسه امروز ارائه برنامه پیشنهادی و مدل اجرایی مالی به هماره بودجه پیشنهادی برای سال ۱۴۰۲ بوده که در این خصوص از سوی کمیته کارشناسی مطالب و گزارشاتی را استماع خواهیم کرد.

رییس کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تبریز ادامه داد: دستور دوم جلسه نیز مربوط به ارائه طرح تسهیل خدمات سازمان فناوری اطلاعات و نقش آفرینی سازمان فناوری به صورت ناظر عالی پروژه های فناورانه شهرداری تبریز است.
وی در خصوص مدل درآمدی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز بیان کرد: بهتر است گزارش تشریح شده در جلسه امروز به صورت مستند و مکتوب توسط کارشناسان کمیته تهیه و تدوین گردد تا پس از آن با حضور شهردار این موضوع را به صورت جزئی بررسی کنیم.

رییس کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود مطرح کرد: با کلیات اصلاح فرآیند سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز موافقیم ولی لازم است موضوع در جلسه ای با حضور شهردار چکش کاری شده تا بعد از موافقت با این امر توسط مدیریت شهری اقداماتی در این راستا اتخاذ شود.

زعفرانچیلر در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: فرآیند موجود زمانی می تواند اصلاح شود که هم موضوعات اقتصادی و هم خروجی مثبت در آن مد نظر قرار گیرد، پیشنهادم این است که در این خصوص بررسی های بیشتری شود تا شاهد اقدامات موثر باشیم.

حکیمه غفوری، دبیر کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تبریز هم در این خصوص افزود: موضوع مربوط به اصلاح فرآیند سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات بهتر است در جلسه ای با حضور شهردار بررسی شود تا دفاعیات لازم هم در صحن علنی صورت گیرد.

دبیر کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه سخنان خود عنوان کرد: اعضای شورای شهر نیز باید در این راستا توجیه شوند تا با روند اصلاح سازمان اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز موافقت کنند.

گفتنی است کارشناسان کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تبریز در خصوص مدل درآمدی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز گزارشاتی را به اعضای حاضر در این جلسه ارائه دادند.