فرماندار رشتخوار، گفت:

دانشجویان سرمایه های اجتماعی و نیروی انسانی منطقه هستند

حسین باهوش فرماندار رشتخوار با حضور در محل دانشگاه پیام نور شهرستان‌ با دانشجویان این دانشگاه دیدار و گفتگو کرد و روز دانشجو را به آنان تبریک گفت.

فرماندار رشتخوار در دیدار با دانشجویان دانشگاه پیام نور، گفت: دانشجویان سرمایه های اجتماعی و نیروی انسانی منطقه هستند/ رشتخوار ظرفیت بالایی در جذب دانشجو دارد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رشتخوار، همزمان با روز دانشجو، حسین باهوش فرماندار رشتخوار با حضور در محل دانشگاه پیام نور شهرستان‌ با دانشجویان این دانشگاه دیدار و گفتگو کرد و روز دانشجو را به آنان تبریک گفت.
حسین باهوش فرماندار رشتخوار در اجتماع دانشجویان دانشگاه پیام نور با تبریک ۱۶ آذر روز دانشجو به دانشجویان فرهیخته شهرستان گفت: دانشگاه پیام نور رشتخوار واحدی بود که تا چند وقت پیش تعطیل شده بود ولی امروزه به لطف و عنایت الهی و با پیگیری های انجام شده مجددا امتیاز فعالیت به این واحد اختصاص و این دانشگاه احیاء شد.
وی در ادامه ضمن قدردانی از مسئولینی که تلاش کردند تا این دانشگاه مجددا احیا شود بیان کرد: چرخه عظیمی در این فرآیند درگیر بودند که با هماهنگی و تلاش بسیار موفق شدیم این دانشگاه پذیرش دانشجو داشته باشد، از دانشجویان عزیز انتظار می رود برای ارتقاء سطح دانشگاه تمام تلاش خود را داشته باشند.
باهوش با بیان اینکه قطعا دانشگاه پیام نور مشکلاتی دارد اظهار داشت: دانشجویان این دانشگاه که از فرزندان همین آب و خاک هستند و باید کمک کنند تا مشکلات به حداقل برسد.
فرماندار رشتخوار همچنین خاطرنشان کرد: قشر دانشجویان سرمایه های اجتماعی و نیروی انسانی هر منطقه هستند و تمام ظرفیت یک شهرستان به دانشگاه و دانشجویان آن است.
وی در ادامه مطالب خود تاکید کرد: دانشگاه در کنار رشته های تئوری لازم است به سمت و سوی رشته های فنی هم حرکت نماید، زیرا شهرستان رشتخوار به سمت صنعتی شدن در حال حرکت بوده و با راه اندازی پروژه های عظیم فولادی در آینده نزدیک این امر تحقق بیشتری پیدا خواهد کرد.
فرماندار رشتخوار همچنین با توجه به اینکه برای تربیت نیروی انسانی مجرب و ماهر باید از رشته های فنی مهارتی استفاده کرد گفت: برخورداری شهرستان از رشته های فنی در دست پیگیری است تا در کنار رشته های موجود از رشته های مهارتی در دانشگاه رشتخوار استفاده گردد.
وی در ادامه اظهار کرد: رشتخوار یک شهرستان با ظرفیت بالا در جذب دانشجو است و قطعا با توسعه رشته های فنی، اشتغال پایدار رونق خواهد گرفت.
گفتنی است در حاشیه این برنامه فرماندار رشتخوار به سوالات دانشجویان که بیشتر درخصوص امکانات دانشگاه، ساماندهی فضاهای داخلی و خارجی و افزودن رشته های مختلف دانشگاهی و … بود، پاسخ داد.