دادستان ناحیه ۵ از رود دره فرحزاد بازدید کرد

در جریان بازدید دادستان ناحیه ۵ از رود دره فرحزاد مطرح شد؛ تاکید بر تسریع در پروژه ژینایی فرحزاد با حضور دادستان ناحیه ۵ و شهردار منطقه ۵ آخرین وضعیت ژینایی رود دره فرحزاد مورد بحث و بررسی قرار گرفت. به گزارش شهرداران و روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، تبار دادستان ناحیه ۵ ، احسان […]

در جریان بازدید دادستان ناحیه ۵ از رود دره فرحزاد مطرح شد؛ تاکید بر تسریع در پروژه ژینایی فرحزاد

با حضور دادستان ناحیه ۵ و شهردار منطقه ۵ آخرین وضعیت ژینایی رود دره فرحزاد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش شهرداران و روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، تبار دادستان ناحیه ۵ ، احسان شریفی شهردار منطقه ۵ و جمعی از مدیران شهری با حضور در رود دره فرحزاد ، راهکارهای موجود برای هم افزایی اجرای پروژه احیا و مرمت رود دره فرحزاد (ژینایی) و تبدیل آن به تفرجگاه را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

در جریان این بازدید آخرین مشکلات حقوقی، قضایی،اجتماعی و خدماتی رود دره فرحزاد برای تبدیل به تفرجگاه بررسی و راهکارهای موجود ارائه شد.

احسان شریفی شهردار منطقه ۵ در جریان این بازدید گفت: این پروژه جزو پروژه های ملی و کلان پروژه شهر تهران است به خصوص که فرحزاد هم بحث تاریخی دارد و هم از لحاظ جغرافیایی دره و طبیعت آن در تهران کم نظیر است.

وی در مورد روند پروژه مرمت و احیای رود دره فرحزاد گفت: پروژه با جدیت شروع شده و در دهه مبارک فجر فاز اول آن به مساحت ۵۴ هکتار افتتاح می شود. در این راستا باید دادستانی ، مراجع انتظامی و سایر نهادهای مرتبط و مسئول همکاری های لازم را داشته باشند.

در ادامه تبار دادستان ناحیه ۵ نیز اعلام کرد که دادستانی با همه ظرفیت های قانونی خود برای همکاری با شهرداری منطقه ۵ و سایر نهادهای مربوطه در راستای تسریع در ساخت تفرجگاه فرحزاد آمادگی دارد.