طرح جهادی بهبود و نگهداشت شهر در خیابان شهید بهشتی اراک

اجرای طرح جهادی بهبود و نگهداشت شهر در خیابان شهید بهشتی اراک مدیر منطقه دو شهرداری اراک گفت:طرح جهادی بهبود و نگهداشت شهر با هدف ارتقاء سطح کیفی و کمی خدمات به شهروندان، در خیابان شهید بهشتی اجرایی شد. به گزارش شهرداران و اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اراک علی وفایی راد در […]

اجرای طرح جهادی بهبود و نگهداشت شهر در خیابان شهید بهشتی اراک مدیر منطقه دو شهرداری اراک گفت:طرح جهادی بهبود و نگهداشت شهر با هدف ارتقاء سطح کیفی و کمی خدمات به شهروندان، در خیابان شهید بهشتی اجرایی شد. به گزارش شهرداران و اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اراک علی وفایی راد در خصوص اجرای طرح جهادی بهبود و نگهداشت شهر  گفت: در ادامه اجرای طرح نگهداشت و بهبود فضای مرکز شهر، طرح جهادی تعمیر و بهسازی مسیر پیاده رو و جدول گذاری دو سمت خیابان شهید بهشتی از میدان شهدا به سمت میدان هفت تیر انجام و همزمان نیز عملیات لکه گیری آسفالت کوچه های اطراف این خیابان تا خیابان میثم انجام شد. وی در ادامه افزود: در ادامه طرح جهادی رسیدگی به وضعیت سیما، منظر و فضای سبز ، عملیات هرس و حذف تنه خشک درختان و پاکسازی و نظافت باغچه ها و همچنین تنظیف و نظافت خیابان اصلی و معابر فرعی آن با همکاری عوامل اجرایی سازمان های سیما و منظر و مدیریت پسماند عملیاتی شد.لازم به ذکر است،خیابان نیسانیان و پیاده راه امیرکبیر نیز تنظیف و پاکسازی گردید. وفایی راد گفت: در راستای رسیدگی به درخواست های مردمی و بر اساس نیاز، نصب موانع بتنی در پیاره راه کوچه شهربانی واقع در خیابان امام خمینی (ره) انجام و لکه گیری سنگ فرش پیاده رو خیابان امام (ره) مقابل پاساژ یعقوب زاده تکمیل شد.

شهروندان نیازها و خواسته های خود را از طریق سامانه ۱۳۷ به گوش مدیریت شهری برسانند تا در اجرای طرح مشکلی پیش نیاید و این منطقه بتواند پاسخگوی تمام نیازهای شهروندان باشد.