شهردار یزد:

خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در پایانه مرزی شلمچه

شهردار یزد که برای بازدید از نحوه خدمت رسانی نیروهای شهرداری به پایانه مرزی شلمچه سفر کرده است، در گفتگوی زنده با برنامه "نسیم صبح" صدای یزد اقدامات شهرداری برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی را تشریح کرد.

به گزارش شهرداران، شهردار یزد که برای بازدید از نحوه خدمت رسانی نیروهای شهرداری به پایانه مرزی شلمچه سفر کرده است، در گفتگوی زنده با برنامه “نسیم صبح” صدای یزد اقدامات شهرداری برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی را تشریح کرد.

شهردار یزد و خدمات رسانی به مرز چذابه:
شهردار یزد در گفتگوی زنده با برنامه “نسیم صبح” صدای یزد، اقدامات شهرداری یزد برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی را تشریح کرد. او اعلام کرد که شهرداری یزد امسال در مرزهای چذابه و شلمچه مستقر است. در مرز چذابه، حدود ۵۰ نفر نیروهای خدماتی، دو دستگاه ماشین آتش نشانی، یک دستگاه آمبولانس حمل متوفی، یک دستگاه ماشین مکانیزه جاروب خیابانی و یک دستگاه ماشین حمل زباله مشغول خدمت رسانی به مردم هستند. همچنین، دو پارکینگ بزرگی در نزدیکی مرز چذابه در اختیار شهرداری هستند که به هموطنان عزیز و شیعیان کشورهای افغانستان و پاکستان که از آن مرز عبور می کنند، خدمت رسانی می شود. این خدمت رسانی تا تاریخ ۲۰ شهریور ادامه خواهد داشت.

شهرداری یزد و خدمات رسانی به مرز شلمچه:
در پایانه مرزی شلمچه نیز، ۳۷ دستگاه اتوبوس شهرداری یزد زائرین را از پایانه مرزی تا پارکینگ ها که حدود چهار کیلومتر فاصله دارند، منتقل می کنند. در بعضی مواقع که ضرورت داشته باشد، زائرین را به خرمشهر و دیگر شهرهای اطراف منتقل می کنند. همچنین، شهرداری شیراز نیز در این مرز مستقر است و زائرین را به شهر بصره عراق منتقل می کند.

تقسیم بندی مرزها و خدمت رسانی شهرداری یزد به زائرین:
امسال تمام مرزها شامل ۶ مرز خروجی و دو مرز ورودی بین شهرداری ها تقسیم بندی شده است و شهرداری یزد به افتخار خدمت رسانی به زائرین اربعین در دو مرز چذابه و شلمچه دارد. امیدواری می شود این خدمت رسانی و تلاش هایی که همکاران شهرداری یزد انجام می دهند، مورد رضایت اباعبدالله الحسین قرار گیرد و همه همکاران موفق باشند تا خدمت رسانی مناسبی را برای زائرین اربعین حسینی انجام دهند.