امام جمعه چالوس:

خدمت به مردم شعار هرروز شهرداری چالوس

شهرداري چالوس

خدمت به مردم شعار هرروز شهرداری چالوس

به گزارش شهرداران و به نقل از شهرداری چالوس حجت الاسلام والمسلمین سید داود موسوی امام جمعه شهرستان چالوس در آیین افتتاح و بهره برداری  رینگ ۲۰ متری اتصال چالوس محله به گلسرخی با بیان اینکه تنها کمتر از یک هفته از بازگشایی رینگ ۲ شهر می گذرد،اظهار کرد: شعار هر روز خدمت شهرداری چالوس صورت عینیت به خود گرفته است.

 وی ضمن قدردانی از شهردار و شورای شهر و همه کسانی که حمایت کردند،افزود: یکی از مطالبات شهروندان نام‌گذاری خیابانی به نام حصرت معصومه(س) بود که امروز محقق شد.

امام جمعه چالوس با تاکید بر اینکه هر قدمی که مدیریت شهری چالوس انجام دهد ماندگار خواهد‌ بود،گفت: این وحدت و همدلی در این شورا و مجموعه مدیریت شهری با وجود اوضاع بد اقتصادی بسیار قابل توجه است.موسوی این دوره در چالوس را بعنوان دوران طلایی عنوان کرد و گفت: یکی از طلایی ترین دوران بعد از پیروز انقلاب اسلامی در چالوس همین دوره است. امام جمعه چالوس در پایان از مدیریت شهری دوره ششم چالوس و همه کسانی که در آزادسازی و اتصال چالوس محله به گلسرخی کمک کردند قدردانی نمود.

بشر اشرف مخلوقات است و زمانی که خداوند متعال انسان را خلق کرد در قرآن کریم در این باره فرمود: «فَتَبَارَکَ اللَّهُ أَحْسَنُ الْخَالِقِینَ؛[۱]» از این رو، همه موجودات روی زمین قابلیت آن را درند که توسط انسان به خدمت گرفته شوند؛ چنانکه قرآن کریم می‌فرماید: «هُوَ الَّذِى خَلَقَ لَکُم مَّا فِى الاْرضِ جَمِیعـًا؛ [۲] او خدایی است که همه آنچه را (از نعمت‌ها) در زمین وجود دارد، برای شما آفرید.» اما سؤال این است، حال که تمامی نعمت‌ها برای استفاده انسان خلق شده‌اند آیا سزاوار است انسان وقت و عمر خود را به غفلت بگذراند؟ آیا هدف رسیدن به همین لذت‌های زودگذر دنیا است یا انسان باید به دنبال چیزهایی غیر از لذت‌های زودگذر دنیا باشد؟