خدمات شهری منطقه۱۳ در طرح جمعه های رسیدگی به بزرگراه‌ها

شهردارمنطقه13 با اشاره به خدمات شهری منطقه13 در بزرگراه ها از 107500متر مربع رفت و روب و به زراعی فضای سبز 3 محور بزرگراهی منطقه در جمعه های هر هفته همزمان با ماه مهر خبر داد.

به گزارش شهرداران، شهرداری منطقه ۱۳ در طرح جمعه‌های رسیدگی به بزرگراه‌ها و فضای سبز، خدمات شهری منطقه را بهبود داده است. در این طرح، بزرگراه‌های منطقه ۱۳ به مساحت بیش از ۱۰۹ هزار متر مربع رفت و روب و به فضای سبز زراعی شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، شهردار منطقه، محمد هادی علی احمدی، اعلام کرد که با استفاده از امکانات و ماشین آلات مکانیزه،طرح جمعه های رسیدگی به بزرگراه‌ها در روزهای جمعه هر هفته اجرا شد. انجام تمامی اقدامات مربوط به نگهداشت و تمیزی بزرگراه‌ها، بهبود کیفیت زندگی شهروندان منطقه ۱۳ را تضمین می‌کند.

در این طرح، بیش از ۱۳۰۰ متر لایروبی انهار روباز و روبسته، ۲۲۰۰ متر شستشوی گاردریل و ۳۴۵۰ متر شستشوی جدول و نیوجرسی انجام شد. همچنین، بیش از ۲۰۰۰ متر مربع فضای سبز به زراعی شد و کند و کوب و علف‌کشی انجام شد. مبارزه با جانوران موذی، حذف کنده درخت، شاخه خشک درختان، پاجوش و تنه جوش و کاشت درخت و درختچه نیز از دیگر اقداماتی است که در طرح نگهداشت شهر در روزهای جمعه اجرا شد.

شهردار منطقه ۱۳ بیان کرد که نگهداشت منطقه در ساعات آغازین صبح که تردد خودروها کمتر است، اجرا می‌شود. این طرح‌ها با رعایت نکات ایمنی توسط کارگران خدمات شهری در بزرگراه‌های شهید یاسینی، شهید دوران و امام علی (ع) در روزهای جمعه در ماه مهر اجرا شد. انجام این طرح‌ها باعث بهبود وضعیت و نگهداشت بزرگراه‌ها و تمیزی شهر ۱۳ شده و به رشد کیفیت زندگی شهروندان این منطقه کمک می‌کند.