سرپرست سازمان اتوبوسرانی اهواز:

خدمات دهی در روز جهانی قدس با تمام ظرفیت انجام شد

سرپرست سازمان اتوبوسرانی اهواز: فعالیت ناوگان اتوبوسرانی درونشهری اهواز در راهپیمایی روز جهانی قدس و لیالی قدر با تمام ظرفیت و رایگان انجام شد.

به گزارش شهرداران، به نقل از اداره ارتباطات سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز : فعالیت ناوگان اتوبوسرانی درونشهری اهواز در راهپیمایی روز جهانی قدس و لیالی قدر با تمام ظرفیت و رایگان انجام شد.

رضا بزاز زاده سرپرست سازمان اتوبوسرانی اهواز گفت : روز جمعه بیست و پنجم فروردین ماه مطابق با آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان، سازمان اتوبوسرانی اهواز، از ساعت ۸/۳۰ لغایت ۱۰ صبح بصورت رایگان از مبادی خطوط اتوبوسرانی به مقصد میدان شهدا سرویس دهی نمود و پس از اتمام مراسم و نماز دشمن شکن جمعه، خدمات دهی در مسیر برگشت از مصلی مهدیه امام خمینی(ره) انجام گردید.

بزاز زاده در حاشیه راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همشهریان عزیز خاطرنشان کرد : در لیالی پرفیض قدر ، شب های نوزدهم ، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان ، ناوگان حمل و نقل درونشهری اهواز بصورت ویژه از ساعت ۲۱/۳۰ شب و تا برگشت شب زنده داران به منازل خود، خدمات دهی کرده است.

وی ضمن تمجید از حضور اتوبوسرانان و کارکنان سازمان در راهپیمایی روز جهانی قدس و لیالی قدر ، افزود: خدمت به مردم شریف و مومن اهواز در حالی که شیرینی و حلاوت خاص خود را دارد ، قطعاً نزد پروردگار عالم از ثواب و ارزش معنوی بالایی برخوردار خواهد بود .