شهردار شهرکرد:

خدمات در شهر عادلانه توزیع شود

شهردار شهرکرد گفت: توزیع عادلانه خدمات در شهر موجب می‌شود که تمام شهر پویایی و زنده بودن را احساس کند.

محمدحسین واحدیان در جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی،بانوان و ایثارگران شورای اسلامی با بیان اینکه شاخصه هر شهری، توسعه آن است، اظهارداشت: با کمک مسئولین، مدیران و مردم زیرساخت‌های گوناگون از قبیل عمرانی، خدماتی و فرهنگی برای توسعه و آبادانی شهر انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های موجود در شهرکرد در شان مرکز استان نیست، بیان کرد: برای رسیدن به نتیجه مطلوب در توسعه شهری، برنامه‌ای منسجم و مدون برای انجام امورات در شهرکرد نیاز است.

شهردار شهرکرد بیان کرد: برای مشارکت و هم‌افزایی باید بستر اطمینان در شهر ایجاد و بخش خصوصی در کارهای عمرانی ورود پیدا کند تا شاهد پیشرفت، توسعه و عمران شهر باشیم.

واحدیان عنوان کرد: با ایجاد پویایی،  روح‌بخشی در شهر و مشارکت شهروندان  بهترین طرح‌ها و  هویت‌بخشی به ساکنان و شهر ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه جنس درخواست‌های مردمی فرق کرده و مردم به روح و سلامت روانی توجه می‌کنند، خاطرنشان کرد: اگر ساختار اصلاح شود، مردم با مدیریت شهری همراه و باعث شور و نشاط اجتماعی می‌شود.

واحدیان با اشاره به اینکه حوزه مدیریت شهری نباید به حاشیه کشیده شود و اطمینان مردمی به مدیریت شهری برگردد، یادآور شد: مردم این شهر با وجود پتانسیل‌های بسیار خوب برای توسعه و آبادانی شهر نیازمند توجه بیشتری هستند.

شهردار شهرکرد با بیان اینکه پروژه‌های شاخص باید شروع شود و عمران شهری شکل بگیرد گفت: تمام عناصر شهری، فرهنگی، تاریخی، مذهبی در کنار یکدیگر قرار بگیرند و از وجود دستگاه‌های اجرایی دیگر استفاده تا تاثیر بیشتری در عمران و آبادانی شهر دیده شود.

 واحدیان اضافه کرد: توزیع عادلانه خدمات در شهر موجب می‌شود که تمام شهر پویایی و زنده بودن را احساس کند.

وی در پایان افزود: در تدوین بودجه ۱۴۰۲ معتمدین محلی، اهل فن و تخصص شناسایی و با مشارکت مردم بودجه انجام بگیرد که مشارکت مردم در خدمات شهرداری موجب اطمینان به مجموعه شهرداری خواهد بود.