تجلیل از کارکنان حوزه مالی شهرداری بجنورد

به گزارش شهرداران و به نقل از شهرداری بجنورد مهندس کشمیری ، ضمن تبریک این روز به همکاران حوزه مالی ، توجه به درآمدزایی با بهره گیری از روشهای هوشمند را مورد تاکید قرار داد. مهندس کشمیری ،  همچنین سلامت و صداقت را از بارزترین صفات سیستم مالی شهرداری خواند و گفت : نقش یک […]

به گزارش شهرداران و به نقل از شهرداری بجنورد مهندس کشمیری ، ضمن تبریک این روز به همکاران حوزه مالی ، توجه به درآمدزایی با بهره گیری از روشهای هوشمند را مورد تاکید قرار داد.
مهندس کشمیری ،  همچنین سلامت و صداقت را از بارزترین صفات سیستم مالی شهرداری خواند و گفت : نقش یک شبکه مالی سالم و هوشمند در مدیریت شهری به منزله موفقیت در تحقق اهداف و برنامه‌های مهم آن است.
آقای طلایی فر ، معاون توسعه و مدیریت مالی شهرداری به دقت و دغدغه بالای کار در این حوزه اشاره کرد و گفت :  حس همدلی و وفاق بین پرسنل مهم‌ترین انگیزه برای حفظ کارکرد مثبت مجموعه است.آقای سعادتی ، مدیر مالی شهرداری نیز طی سخنانی ، ضمن قدردانی از توجه شهردار برای برگزاری مراسم روز حسابدار گفت :  متاسفانه در بحث معیشت و امور رفاهی کارکنان نیازمند بازنگری هستیم .

وی خواست ضوابط اضافه کار و رفاهیات در حمایت از معیشت کارکنان مورد بازنگری قرار بگیرد.
در خاتمه این مراسم ، با اهدای گل و لوح تقدیر از پرسنل حوزه حسابداری شهرداری تقدیر شد.

آیفک در سی‌امین سال تاسیس‌اش، ۱۵ آذر (۲ تا ۸ دسامبر) را به نام هفته حسابداری نامگذاری کرده است و از اعضای خود در همه کشورهای جهان خواسته آن هفته را به همین نام اعلام کنند و گردهمایی‌ها یا آیین‌های ویژه‌ای را به همین مناسبت تدارک ببینند. در آن سال، انجمن حسابداران خبره ایران ضمن اعلام این خبر همه نهادهای حسابداری ایران را برای تعیین روزی با عنوان روز جهانی حسابدار فرا خواند.بر اساس آن فراخوان و نشست‌هایی که سپس بین رهبران انجمن حسابداران خبره ایران و جامعه حسابداران رسمی ایران، به عنوان دو انجمن ایرانی عضو آیفک تشکیل شد، سرانجام، در گردهمایی ۱۳ آذر ۱۳۸۶ روز ۱۵ آذر هر سال به عنوان روز حسابدار در ایران نام‌گذاری شد