در راستای پویش ملّی سلامت:

حضور و استقرار تیم سنجش سلامت و غربالگری شبکه بهداشت و درمان شهرستان در شهرداری لامِرد

در راستای اجرای پویش ملی و سراسری سلامت نیروهای ادارات تیم کارشناسی سنجش سلامت شبکه بهداشت و درمان شهرستان لامرد در شهرداری لامِرد حضور یافتند.

به گزارش شهرداران، به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر لامِرد؛ در راستای اجرای پویش ملی و سراسری سلامت نیروهای ادارات تیم کارشناسی سنجش سلامت شبکه بهداشت و درمان شهرستان لامرد در شهرداری لامِرد حضور یافتند.
خانم مهندس عباسی کارشناس بهداشت و رابط سلامت شهرداری لامِرد درخصوص پویش ملی سلامت در ادارات سراسر کشور بیان داشت : درراستای اجرای برنامه ی کشوری و سراسری پویش و سنجش سلامت کارکنان ادارات سراسر کشور و براساس مصوبه شورای اداری شهرستان لامِرد، با حضور کارشناسان واحد سلامت شبکه بهداشت و درمان شهرستان در روز دوشنبه ۲۰ آذرماه ۱۴۰۲، غربالگری دیابت و فشار خون کارکنان و نیروهای واحدهای مختلف شهرداری لامِرد انجام گرفت.
این مقام مسئول با اشاره به اهمیت اجرای این پویش ملی افزود: پویش ملی و سراسری سلامت که در مقاطع مختلف هر سال و در سطح ادارات سراسر کشور انجام می گیرد علاوه بر جمع آوری و تکمیل بانک اطلاعاتی سلامت کارکنان دولت نقش بسیار مهمی در پایش سلامت کارکنان ادارات نیز دارد که در نهایت به بهبود سلامت اداری منتج خواهد شد.
خانم مهندس عباسی در پایان با تشکر از همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان در اجرای این طرح ملی اضافه نمود: جا دارد صمیمانه از همکاری بسیار خوب مجموعه مدیریت و کارشناسی شبکه بهداشت و درمان شهرستان در اجرای این پویش ملی تشکر ویژه داشته و از همراهی همکاران بزرگوار خود در شهرداری لامِرد نیز قدردانی نمایم.