حضور شهرهای خواهر خوانده در سالروز ثبت جهانی یزد

رئیس کمیسیون گردشگری، میراث فرهنگی، صنایع دستی و روابط بین‌الملل شورای اسلامی شهر یزد در جلسه پیرامون جشن سالروز ثبت جهانی یزد مطرح کرد: در ۱۸ تیرماه روز سالروز ثبت جهانی یزد هیأت هایی از شهر های خواهر خوانده به یزد سفر خواهند کرد.

به گزارش شهرداران، بی بی فاطمه حقیرالسادات رئیس کمیسیون گردشگری، میراث فرهنگی، صنایع دستی و روابط بین‌الملل با بیان اینکه در خصوص سفر هیأت های دعوت شده به یزد در مراسم ۱۸ تیر برنامه ریزی شد گفت: مقرر شد هیأت های شهر های خواهر خوانده به مدت سه روز در یزد حضور داشته باشند.

به گفته وی: منعقد قرارداد در حوزه های مختلف فرهنگی، علمی، بازرگانی، تجاری و گردشگری بین یزد و هیأت هایی که عازم سفر به یزد هستند جزو برنامه های اساسی شهرداری یزد خواهد بود.

حقیرالسادات ادامه داد: در واقع این سفر آشنایی اولیه با هیأت های رسمی شهر های خواهر خوانده می‌باشد. محوریت اصلی این مراسم که خواهرخوانده ها و ظرفیت آن ها است که با میزبانی شهرداری یزد برگزار می شود.

رئیس کمیسیون گردشگری، میراث فرهنگی، صنایع دستی و روابط بین‌الملل شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه سه نفر از سفیران شهر های خواهر خوانده نیز در این مراسم دعوت خواهند شد گفت: حضور هیأت از شهر های خواهرخوانده در یزد می تواند بر توسعه رابطه شهر یزد و خواهر خوانده ها بسیار موثر باشد.