توسط واحد خدمات شهری شهرداری خاکعلی

جمع آوری ۸۵ قلاده سگ ولگرد در نیمه اول سال ۱۴۰۲

جمع آوری ۸۵ قلاده سگ ولگرد در نیمه اول سال ۱۴۰۲ در شهر خاکعلی توسط واحد خدمات شهری شهرداری خاکعلی عملیاتی موفق بود که این موضوع مورد اطلاع همشهریان محترم قرار گرفت.

به گزارش شهرداران، جمع آوری ۸۵ قلاده سگ ولگرد در نیمه اول سال ۱۴۰۲ در شهر خاکعلی توسط واحد خدمات شهری شهرداری خاکعلی عملیاتی موفق بود که این موضوع مورد اطلاع همشهریان محترم قرار گرفت. واحد خدمات شهری به منظور رسالت شهرداری و خدمت رسانی بیشتر به شهروندان، به پاکسازی شهر و کنترل حیوانات ناقل بیماری پرداخت. در این راستا، واحد خدمات شهری، به نظارت و بازدید مستمر از سطح شهر پرداخت و به منظور کنترل و جمع آوری حیوانات بیمار، اقداماتی در چندین مرحله انجام داد. در این عملیات جمع آوری، ۸۵ سگ بلاصاحب با موفقیت جمع آوری شده است.

اولین موضوع که به آن میپردازیم، عملیات نظارت و بازدید مستمر واحد خدمات شهری است. واحد خدمات شهری برای انجام بهترین خدمات به شهروندان، اقدام به نظارت مستمر از سطح شهر کرده است. این نظارت، در قالب بازدیدهای روزانه و هفتگی صورت گرفته و در نتیجه این نظارت، مشکلات مربوط به حیوانات ناقل بیماری شناسایی شده و تلاش برای جمع آوری آنها صورت گرفت.

دومین موضوع از جمع آوری ۸۵ قلاده سگ ولگرد است. با همکاری تیم ماهر واحد خدمات شهری، تعداد ۸۵ قلاده سگ بلاصاحب در شهر خاکعلی جمع آوری شده است. این حیوانات پس از جمع آوری، به یک مرکز خاص منتقل شده و در آنجا مورد مراقبت پزشکی و معالجه قرار گرفته اند. این عملیات جمع آوری سگ ولگرد به منظور کنترل بیماری ها و حفظ بهداشت عمومی شهروندان انجام گرفته است.

سومین موضوع مربوط به برنامه ریزی واحد خدمات شهری است. واحد خدمات شهری با برنامه ریزی دقیق، عملیات جمع آوری سگ ولگرد را در سال جاری انجام داد. این برنامه ریزی شامل تعیین زمان های مشخص برای نظارت و بازدید ها، تعیین مناطق مختلف بر اساس شدت حضور سگ ولگرد و تعیین مراکز جمع آوری حیوانات بیمار بوده است.

چهارمین موضوع مربوط به رسالت شهرداری و خدمت رسانی به شهروندان است. واحد خدمات شهری با انجام عملیات جمع آوری سگ ولگرد، به رسالت خود در خدمت رسانی به شهروندان پاسخگو بوده است و در عین حفظ بهداشت عمومی شهروندان، تمام تلاش خود را در پاکسازی شهر و کنترل حیوانات ناقل بیماری انجام داد.