جمع‌آوری خاک و نخاله‌های ساختمانی زمین رها شده در شهید دستغیب ۲۳

شهردار منطقه یک مشهد مقدس از پاکسازی و جمع‌آوری خاک و نخاله‌های قطعه زمینی در انتهای فرعی بن بست اول دستغیب 23 خبر داد.

به گزارش شهرداران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، شهردار منطقه یک مشهد مقدس از پاکسازی و جمع‌آوری خاک و نخاله‌های قطعه زمینی در انتهای فرعی بن بست اول شهید دستغیب ۲۳ خبر داد.

جواد مسلم بابیان این خبر اظهار کرد: این اقدام در راستای پاسخگویی به پیام و درخواست‌های شهروندی و نیز به منظور حفظ سلامت و محیط زیست شهری در زمینی واقع در محله آبکوه منطقه یک مشهد صورت گرفت.

وی افزود: نظر به اینکه جمعی از ساکنین این محله درخواستی داشتند مبنی بر تجمیع زباله و نخاله‌های ساختمانی در یکی از زمین‌های رها شده‌ی واقع در کوچه شهید دستغیب ۲۳ که بستری برای بیماری‌های مسری و آلودگی‌های زیست محیطی می‌باشد، شهرداری منطقه یک اقدام به نظافت این مکان کرده است.

شهردار منطقه یک ادامه داد: با توجه به شرایط خاص این زمین و باریک بودن معبر ورودی، امکان تردد ماشین‌آلات برای پاکسازی وجود نداشت و کارگران زحمت کش ما در اداره خدمات شهری پاکسازی و نظافت این مکان را به صورت دستی انجام دادند.

شهردار منطقه یک مشهد مقدس از مردم خواست مواردی که مشمول بر هم زدن امنیت بهداشتی و جانی شهروندان همچون دیوارهای شکسته و خطرآفرین، ملک مخروبه و متروکه، همچنین زمین‌های بایر و رهایی که در سطح شهر دیده می‌شود و ممکن است مخاطراتی از قبیل دپوی زباله و تبدیل شدن به محل تجمع معتادها و کارتن خواب‌ها و… را داشته باشد از طریق شماره ۱۳۷ اطلاع داده تا شهرداری نسبت به رفع آن اقدام کنند.