در دفتر مدیر شهرداری منطقه5 اهواز

جلسه کمیته درآمدی ۱۹ فروردین

جلسه کمیته درآمدی به منظور ساماندهی و بهبود نحوه وصول منابع درآمدی به ریاست علی آرایی مدیر منطقه و با حضور اعضای کمیته در دفتر مدیر منطقه برگزار شد.
به گزارش شهرداران، به نقل از اداره ارتباطات منطقه پنج شهرداری اهواز؛ جلسه کمیته درآمدی به منظور ساماندهی و بهبود نحوه وصول منابع درآمدی به ریاست علی آرایی مدیر منطقه و با حضور اعضای کمیته در دفتر مدیر منطقه برگزار شد.
آرش دُر مدیر منطقه اظهار کرد : شهرداری ها، سازمانهای درآمد و هزینه هستند و هزینه های جاری جهت ارائه خدمات عمرانی و شهری را از طریق منابع شهری منطقه ی خود تامین می کنند.لذا ضرورت تشکیل جلساتی با هدف ارتقاء درآمد زایی منطقه و پیگیری هر چه بیشتر وضعیت مطالبات ضروری می باشد.

برپایه این گزارش: اعضای کمیته در این جلسه به بررسی وضعیت درآمد منطقه پرداخته و پیشنهادات خود را در زمینه افزایش درآمد در سال جاری اعلام کردند.این جلسه با حضور معاونین، مسئولین واحدهای مرتبط و با محوریت بررسی موضوع افزایش سطح درآمدو جذب بودجه برگزارشد.

در این جلسه به پتانسیل های درآمدزایی در سطح منطقه اشاره شد و تمامی واحدهای مربوطه با هماهنگی های لازم و با همکاری یکدیگر مجموعه را در جهت رسیدن به اهداف و ظرفیت های پایدار درآمدی یاری خواهند کرد.