جلسه نظارت ستادی که با حضور معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، برگزار شد

شهردار منطقه 15 در جلسه نظارت ستادی که با حضور معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران برگزار شد، اظهار داشت که این منطقه با داشتن 176 کیلومتر حریم از مناطقی است که پیچیده ترین مشکلات را دارا می باش

به گزارش شهرداران، شهردار منطقه ۱۵ در جلسه نظارت ستادی که با حضور معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران برگزار شد، اظهار داشت که این منطقه با داشتن ۱۷۶ کیلومتر حریم از مناطقی است که پیچیده ترین مشکلات را دارا می باشد. او مهمترین چالش های منطقه را شامل وجود بافت فرسوده و پایین بودن وضعیت سکونتگاهی منطقه و همچنین بروز تخلفات در حریم منطقه عنوان کرد. شهردار بر این باور است که برای حل این مسائل، نیازمند پشتوانه های قانونی در عملکرد های اجرایی است. او اظهار داشت که متأسفانه منطقه ۱۵ به مرکز ضایعات شهر تهران تبدیل شده است و در حال حاضر در حال پیگیری قانونی برای رفع این معضل در منطقه هستند.

با توجه به اینکه پروژه بزرگراه شهید شوشتری در منطقه ۱۵ قرار دارد، شهردار اعلام کرد که تاکنون ۲۳ ملک را تملک کرده اند که تا رفع کامل معارضین این پروژه، پیگیری های ویژه ادامه خواهد یافت.

در جلسه نظارت ستادی، مدیرکل برنامه ریزی و سرمایه انسانی و همچنین مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل معاونت هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران و مدیرکل دفتر پایش کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد نیز گزارشاتی را درباره وضعیت پروژه های منطقه ۱۵ در حوزه های مختلف و بویژه حوزه های خدمات شهری و نگهداشت شهر ارائه کردند. همچنین آنها به بررسی وضعیت پیام های ۱۳۷ در این منطقه نیز پرداختند. در نهایت، شهردار اظهار داشت که در حال پیگیری قانونی برای رفع مشکلات منطقه هستند و قصد دارند بهبود وضعیت این منطقه را بر اساس گزارشات و پیشنهادات ارائه شده در این جلسه ادامه دهند.