دهیاری ها باید از اعتبارات تخصیص یافته به روستاها بهینه استفاده نمایند

جلسه بررسی و اتخاذ تصمیم پیرامون نحوه تعریف و تصویب پروژه های دهیاری ها از محل اعتبارات ارزش افزوده با دهیاران شهرستان تهران برگزار شد.

به نقل از شهرداران و گزارش روابط عمومی فرمانداری تهران : جلسه ای  به منظور بررسی  و اتخاذ تصمیم پیرامون نحوه تعریف و تصویب پروژه های دهیاری ها از محل اعتبارات ارزش افزوده و نیز روند اقدام قانونی در خصوص نظارت بر اجرای پروژه ها به ریاست” سعید بشیری” سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران و با حضور رضا زارعی معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری تهران ، بخشداران مرکزی ،آفتاب و دهیاران شهرستان تهران در سالن اجتماعات فرمانداری تهران برگزارشد.
در ابتدای این جلسه” سعید بشیری”  سرپرست معاونت هماهنگی امورعمرانی فرمانداری تهران به وظایف خطیر و مهم دهیاران در تصمیم گیری برای انجام پروژه های عمرانی اشاره کرد و گفت: دهیاران باید از اعتبارات تخصیص یافته به روستاها در راستای ارتقاء عمران و آبادانی به نحوه بهینه استفاده کنند.
سپس معاون برنامه ریزی و توسعه نکات مهمی را پیرامون نحوه تعریف و تصویب پروژه های دهیاری ها از محل اعتبارات ارزش افزوده بیان نمودند.
در ادامه بخشداران و دهیاران مسایل و مشکلات بخش ها و روستا و همچنین برنامه های خود را اعلام نموده و پس از بحث و بررسی در خصوص موضوعات مطروحه مصوباتی  جهت اجرا به تصویب رسید.