جلسه آموزشی ویژه دهیاران و اعضای شوراهای روستاهای شهرستان شیراز

اولین جلسه آموزشی ویژه دهیاران و اعضای شوراهای روستاهای شهرستان شیراز در سالن همایش شورای اسلامی شهر شیرازبرگزار شد

این نشست با حضور محمدتقی تذروی، رئیس شورای شهرستان شیراز و لطف الله شیبانی، فرماندار شهرستان شیراز، علی اصغر زارعی نائب رئیس و تقوی دبیر و دیگر اعضای شورای شهرستان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر شیراز، محمد تقی تذروی در حاشیه این جلسه اظهار نمود: دوره همایش آموزشی شوراهای شهرستان شیراز طبق برنامه ریزی های انجام شده در سه بخش برگزار می گردد که امروز در شیراز اولین بخش از دوره مذکور برگزار گردید.

وی ادامه داد : هدف از برگزاری این دوره، آشنایی با شورای شهرستان و شورای حل اختلاف می باشد که به جهت برقراری دیدارهای چهره به چهره و پیگیری مطالبات، این دوره با هماهنگی مجموعه فرمانداری و بخش داران برگزار و همچنین مقرر گردید در راستای پیگیری مطالبات و رفع مشکلات مردم با تمام توان قدم برداریم.

تذروی ضمن قدردانی از فرماندار عنوان کرد : شخص فرماندار با برقراری ارتباط دوسویه و تعاملی با شورا مسائل حقوقی و مطالبات را در دستور کار قرار داده و تاکنون همکاری شایسته ای دراین زمینه ها صورت گرفته است.

تذروی ادامه داد : از جمله مطالبات مردمی که در دستور کار قرار گرفته می توان به احداث جاده، مسائل مرتبط با سلامتی و درمان، تامین آب شرب و امکانات آتش نشانی اشاره نمود که با شروع بازدید های میدانی به جد پیگیر موارد فوق خواهیم بود.

رئیس شورای شهرستان شیراز با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با آفات شوراها و دوری از مسائل سیاسی و جناحی گفت : تمام سعی ما در این است که از این مسائل دوری کنیم و با اتحاد و همدلی و هم افزایی در راستای مرتفع نمودن مشکلات مردم قدم برداریم.

لطف الله شیبانی فرماندار شیراز در ادامه این مراسم عنوان کرد هنوز داغدار غم از دست دادن ۱۳ نفر از عزیزانمان در حمله تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) که به شهادت رسیده اند هستیم.

وی خطاب به افراد در شوراهای شهرستان بیان کرد: خدمت به مردم فرصتی گرانبهاست و شما بزرگواران متتخبین مردم و از کارگزاران نظام مقدس در راستای خدمت رسانی  به مردم می باشید که از این فرصت به دست آمده ضمن کسب  خشنودی خداوند و رضایت مردم کمال استفاده را برده و به مردم کما فی سابق صادقانه خدمت کنید .

وی افزود: در راستای ارتقاء اعتماد عمومی تلاش مضاعف داشته باشید و در حل مسائل درنگ و تامل نکنید و از مسائل و نگاه های قومی و خانوادگی بر حذر باشید و سعی کنید در امورات مردم قانون و مقررات را سرلوحه کارخود قرار دهید.