جشن روز کارگر با حضور کارگران مجموعه شهرداری و خانواده‌های آنان

همزمان با هفته کار و کارگر؛جشن روز کارگر با حضور کارگران مجموعه شهرداری و خانواده‌های آنان  برگزار گردید.

به گزارش شهرداران، همزمان با هفته کار و کارگر؛جشن روز کارگر با حضور کارگران مجموعه شهرداری و خانواده‌های آنان  برگزار گردید.
این مراسم با حضور امام جمعه محترم حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر دانا،  شهردار و اعضای شورای اسلامی شهردر سالن یاس برگزار شد.
مهدی شاکر،  شهردار آباده  در این مراسم از کارگران شهرداری برای کمک به مدیریت شهری قدردانی کرد و گفت: نقش و جایگاه کارگران هیچ گاه فراموش نخواهد شد و از کارگران به عنوان پیشانی نمایش فعالیت های شهرداری یاد کرد . شاکر در ادامه بیان داشت :روزجهانی کار و کارگر فرصت مناسبی است که از کارگران زحمت کش که با اعتقاد راسخ و همت والای خود چرخ های صنعت را به گردش در می آورند و کار را عبادت و آن را سرلوحه خود قرار داده تجلیل و قدردانی شود.کار و تلاش تک تک شما کارگران در توسعه شهر و کسب رضایت شهروندان نقش به سزایی داشته و به کمک شماهاست که می توان به اهداف عالیه و مد نظر شهرداری نائل آمد . باید هموراه در دفاع از کارگران گام برداشت و به صورت ویژه برای رفع دغدغه‌های کارگران اقدامات قابل توجه ای انجام داد .شهرداری آباده به واسطه وجود کارگران ساعی و پرتلاش از لحاظ تمیزی، پاکیزگی و زیبایی در صدر شهرداریهای استان قرار دارد که این ادعا هرساله از زبان شهروندان تأیید می‌‎گردد.
در ادامه حاج اقا دانا امام جمعه  و همچنین دانشور رئیس شورای اسلامی شهر در سخنانی جداگانه ضمن تبریک  روز کارگر مطالبی را درخصوص مقام و منزلت کارگران بیان نمودند
اجرای موسیقی،  نمایش طنز، مسابقه و تقدیر از بازنشستگان و همچنین کارگرانی که در یک سال اخیر ازدواج نموده اند از دیگر بخش‌های جشن روز کارگر بود