هرروز با جشنواره شمس و مولانا

به گزارش شهرداران و به نقل از شهرداری خوی اجرای ۵ گروه در دومین روز جشنواره ملی موسیقی شمس و مولانا در دومین روز از برگزاری ششمین جشنواره ملی موسیقی شمس و مولانا، ۵ گروه از استان های کردستان، تهران، گلستان و دو گروه از خراسان رضوی میزبان علاقه‌مندان به هنر اصیل موسیقی ایرانی شدند. […]

به گزارش شهرداران و به نقل از شهرداری خوی

اجرای ۵ گروه در دومین روز جشنواره ملی موسیقی شمس و مولانا در دومین روز از برگزاری ششمین جشنواره ملی موسیقی شمس و مولانا، ۵ گروه از استان های کردستان، تهران، گلستان و دو گروه از خراسان رضوی میزبان علاقه‌مندان به هنر اصیل موسیقی ایرانی شدند. به گزارش کمیته اطلاع رسانی ششمین جشنواره ملی موسیقی شمس و مولانا، آخرین روز و اختتامیه این جشنواره نیز همزمان با شب ولادت با سعادت مولای متقیان حضرت علی (ع) و روز پدر، فردا چهارشنبه ۴ بهمن ماه در مجتمع فرهنگی آموزشی عترت بوتراب شهرستان خوی برگزار خواهد شد.

مدیرعامل مؤسسه تولیت شمس تبریزی دوشنبه در آئین آغاز این جشنواره اظهار کرد: ششمین جشنواره ملی موسیقی شمس و مولانا با راهیابی ۱۲ گروه موسیقی سنتی و اصیل ایرانی از میان ۳۵۰ گروه ثبت نام کننده از استان‌های تهران، اصفهان، لرستان، گیلان، کردستان، آذربایجان‌شرقی و گلستان از دوم تا چهارم بهمن ماه توسط شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی آغاز شد.

محمد جعفرپور ادامه داد: امسال داوری این جشنواره به عهده اساتید برتر موسیقی کشورمان استاد حسام الدین سراج و استاد هادی منتظری است که استاد حسین مهدیزاده هم از اساتید برتر موسیقی استان استاد هاشم عابدی هم در داوری همراه این دو استاد بزرگ خواهند بود.

وی افزود: امسال بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده توسط دبیرخانه جشنواره در تولیت شمس تبریزی و مفاخر همزمان با برگزاری جشنواره برنامه‌های جنبی هم در نظر گرفته شده است که تریبون آزاد جشنواره، اجرای پرفورمنس موسیقی نقاشی خط و موسیقی نقاشی و تجلیل از پدر شهیدین بهفر به مناسبت روز پدر که از میان پدران دو شهید تنها پدر در قید حیات هستند، از جمله مهمترین برنامه هاست