جایگاه‌ شماره سه CNG شهرداری خوی به بخش خصوصی واگذار شد

واگذاری جایگاه‌ شماره سه CNG شهرداری خوی به بخش خصوصی مدیر جایگاه های CNG شهرداری خوی از واگذاری جایگاه‌ شماره سه عرضه سوخت گاز‌ به بخش خصوصی خبر داد. به گزارش  شهرداران و مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی، هادی محبعلی در تشریح این خبر اظهار کرد: یکی از جایگاه‌های سی.ان.جی با توجه […]

واگذاری جایگاه‌ شماره سه CNG شهرداری خوی به بخش خصوصی مدیر جایگاه های CNG شهرداری خوی از واگذاری جایگاه‌ شماره سه عرضه سوخت گاز‌ به بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش  شهرداران و مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی، هادی محبعلی در تشریح این خبر اظهار کرد: یکی از جایگاه‌های سی.ان.جی با توجه به قیمت واقعی ارائه شده در مزایده، به بخش خصوصی واگذار گردید و شهرداری هم اینک متصدی و بهره‌بردار جایگاه‌ سی.ان.جی تحت مالکیت خود به عنوان مالک است. وی با بیان اینکه به منظور واگذاری جایگاه‌ سی.ان.جی به بهره‌برداران مجاز نسبت به برگزاری مزایده اقدام شد، افزود: این مزایده از طریق فراخوان صورت گرفته که در پایان با انجام مراحل اداری و اقدامات لازم به بخش خصوصی واگذار شد. محبعلی در ادامه افزود: بهره‌برداری از جایگاه‌های سی.ان.جی توسط شهرداری برابرمفاد قرارداد منعقده فی‌مابین شهرداری با شرکت ملی پخش فرآورده‏های نفتی است. مدیر جایگاه های CNG شهرداری خوی با اشاره به واگذاری جایگاه شماره سه این شهردرای گفت: در راستای توانمندسازی بخش‌ خصوصی و در جهت بهبود عملکرد و کارایی و افزایش رقابت برای خدمات‌رسانی هرچه بهتر به شهروندان محترم، جایگاه شماره ۳ شهرداری خوی واقع در کوی ولیعصر (عج) با نظارت شهرداری به بخش خصوصی واگذار گردید. هادی محبعلی در پایان اظهار داشت: شهرداری به عنوان ناظر جایگاه آماده دریافت انتقادات، پیشنهادات و شکایات شهروندان از عملکرد جایگاه از طریق تلفن ۱۳۷ می‌باشد.