رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر قم:

توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی در هسته مرکزی شهر

صابری با اشاره به اهمیت توسعه حمل‌ونقل عمومی شهر قم گفت: افزایش ناوگان اتوبوسرانی و بهبود خط اتوبوس گردشی پیرامون حرم حضرت معصومه (س) در کنار راه‌اندازی مترو در حال پیگیری است. به گزارش شهرداران و روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر حسین صابری با اشاره به نام‌گذاری روز ملی حمل‌ونقل اظهار داشت: […]

صابری با اشاره به اهمیت توسعه حمل‌ونقل عمومی شهر قم گفت: افزایش ناوگان اتوبوسرانی و بهبود خط اتوبوس گردشی پیرامون حرم حضرت معصومه (س) در کنار راه‌اندازی مترو در حال پیگیری است.

به گزارش شهرداران و روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر حسین صابری با اشاره به نام‌گذاری روز ملی حمل‌ونقل اظهار داشت: روز ۲۶ آذر و اقدام جهادی کامیون‌داران روزی تاریخی در تقویم انقلاب رقم زد و نشان‌دهنده اتحاد مردم ایران و آمادگی مردم بر لبیک گفتن به رهبری است.
وی به توسعه حمل‌ونقل شهری اشاره کرد و افزود: با همه پیشرفت‌هایی که در حوزه حمل‌ونقل در شهر قم داشته‌ایم اما هنوز نیاز به تدابیری برای توسعه حمل‌ونقل عمومی داریم و باید مترو نیز به ناوگان حمل‌ونقل عمومی اضافه شود.
رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی به‌عنوان دو بخش مهم در حمل‌ونقل عمومی شهر قم نیاز به توسعه و نوسازی داشته و راه‌اندازی مترو بخشی از بار ترافیکی شهر را مدیریت خواهد کرد.وی در پایان مطالبه مردم بر خرید خودروهای برقی پیرامون حرم را نیز یادآور شد و گفت: با بهبود خط اتوبوس گردشی پیرامون حرم مطهر و خرید ماشین‌های برقی، مشکلات هسته مرکزی به‌خوبی مدیریت می‌شود. در بودجه سال ۱۴۰۳ نیز خرید اتوبوس جدید برای توسعه ناوگان اتوبوسرانی دیده می‌شود.