توزیع ۳۰۰ بسته حمایتی در بین پاکبانان

معاون سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد گفت: توزیع 300 بسته حمایتی در بین پاکبانان و اجرای نمایش خیابانی ننه سرما از ویژه برنامه‌های این سازمان در شب یلدا است.

اکبر ایازی با اشاره به ویژه‌برنامه‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در شب یلدا اظهارداشت: توزیع ۳۰۰ بسته حمایتی در بین پاکبانان با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، اجرای نمایش خیابانی ننه سرما و اجرای سرود ۴۰۰ نفری دانش‌آموزان در مجتمع آموزشی امید از ویژه‌ برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه نمایش خیابانی ننه سرما در روز چهارشنبه در سطح بازار مرکزی اجرا می‌شود، افزود: ایستگاه نقاشی صورت کودکان نیز در روز چهارشنبه در دو زمان صبح از ساعت ۱۰ تا ۱۲ و بعدازظهر از ساعت ۱۵ تا ۱۸ در ورودی بازار میلاد دایر است.

معاون سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد با اشاره به فراخوان عکس شب یلدا بیان کرد: علاقمندان می‌توانند عکس‌های خود با موضوعات پرجمعیت‌ترین دورهمی، سفره‌آرایی شب یلدا، زیباترین گریم ننه سرما و صورت آرایی کودکان را تا سوم دی‌ماه حداکثر تا ۳ عکس به نشانی پست الکترونیکی Farhangi@shahrekord.itو یا به پیام رسان ایتا به شماره ۰۹۱۳۰۰۴۵۰۱۵ ارسال نمایند.

ایازی با بیان اینکه زمان اعلام برندگان ۱۰ دی ماه می‌باشد، ادامه داد: به برگزیدگان جوایز نفیسی اهدا می‌گردد.

وی با بیان اینکه فراخوان تصویری و صوتی حافظ‌خوانی در سه گروه سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برای این شب برنامه‌ریزی شده است، گفت: شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را با مشخصات کامل به همان نشانی‌های یادشده ارسال نمایند.

معاون سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد تصریح کرد: فضاسازی شهری و تولید محتوا در قالب کلیپ، تیزر تبلیغاتی، پادکست، فوتو تیتر و.. در فرهنگ‌سرای رسانه نیز از دیگر برنامه‌های این روز است.ش