رئیس شورای اسلامی شهر تبریز :

توزیع عادلانه بودجه در نقاط مختلف شهر

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز در ادامه بازدیدهای خود از پروژه‌های عمران شهری، از ساختمان اداری جدید در حال احداث توسط شهرداری منطقه ۵، بازدید کردند.

به گزارش شهرداران، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز در ادامه بازدیدهای خود از پروژه‌های عمران شهری، از ساختمان اداری جدید در حال احداث توسط شهرداری منطقه ۵، بازدید کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین رسول برگی رئیس و  حجت‌الاسلام سید کاظم زعفرانچیلر، شهرام دبیری، یاسین بجانی و پرویز هادی از اعضای شورای اسلامی شهر به همراه یعقوب هوشیار شهردار تبریز و مدیران ستادی شهرداری تبریز از پروژه ساختمان جدید اداری شهرداری در محدوده شهرداری منطقه ۵ بازدید کردند.

 

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در این بازدید با اشاره به بودجه عمرانی سال جاری شهرداری تبریز اظهار کرد: با توجه به بودجه‌ای که در سال جاری برای پروژه‌های عمرانی و خدماتی پیش‌بینی شده، انتطار می‌رود شاهد افزایش خدمات در حوزه‌های مختلف باشیم.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین رسول برگی افزود: تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی و کسب رضایت عمومی شهروندان همچون سال گذشته، مهمترین خواسته‌ شورای اسلامی شهر از شهردار تبریز است.

 

وی افزود : توزیع عادلانه بودجه از اولویت های شهرداری در سال جاری است.

رئیس شورای اسلامی شهر همچنین گفت : امسال علاوه بر تکمیل طرح های عمرانی در حال اجرا چندین پروژه جدید نیز برای نقاط مختلف شهر پیش بینی شده است.

 

حجت الاسلام رسول برگی در ادامه خاطرنشان کرد: پروژه ساختمان جدید اداری که توسط شهرداری منطقه ۵ در دست احداث است، بر اساس توضیحات ارائه شده مطابق زمانبندی تعیین‌شده پیش می‌رود و انتظار می‌رود در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

همچنین یعقوب هوشیار شهردار تبریز نیز در این بازدید از پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه ساختمان جدید اداری خبر داد و اظهار کرد: این پروژه در بزرگراه دوکمال از طرف میدان شهید فهمیده احداث می شود.

 

وی افزود : این ساختمان در ۶ طبقه طراحی شده که هر طبقه ۱۲۰۰ مترمربع زیربنا دارد.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر بخش‌های اداری، این ساختمان مجهز به آمفی‌تئاتر و سالن جلسات استاندارد خواهد بود.