شهردار تبریز:

توان فنی و مدیریتی مجموعه شهرداری اثبات شد

شهردار تبریز اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید فروزنده را اقدامی ماندگار و در سایه همکاری همه عوامل مدیریت شهری دانست.

به گزارش شهریار، یعقوب هوشیار به همراه حجت‌الاسلام والمسلمین رسول برگی رئیس شورای اسلامی شهر تبریز، مدیران ستادی و شهرداران مناطق از آخرین وضعیت تقاطع غیرهمسطح شهید فروزنده بازدید کرد.

هوشیار در این بازدید در گفتگو با شهریار اظهار کرد: پروژه‌های بزرگ برای شهرداری تبریز قابل اجرا است و از توان مجموعه خارج نیست اما باید هر پروژه‌ای قبل از آغاز دارای برنامه‌ مشخص و حساب شده باشد.

وی ادامه داد: نیروهای متخصص شهرداری تبریز می‌توانند پروژه‌های بزرگ را انجام دهند و در کنار آن تجربیات و توانمندی‌های مدیران ستادی و شهرداران مناطق یک پشتیبانی خوب در اجرای پروژه‌ها است.
شهردار تبریز عنوان کرد: می‌توانیم پروژه‌های اولویت‌دار که نیاز شهر است را اجرا و به اتمام برسانیم و مردم هم بر این اساس عملکرد ما را ارزیابی می‌کنند.
وی با بیان اینکه شهرداری تبریز برای سال آینده پروژه‌های خاص و بزرگی دارد، گفت: همه این پروژه‌ها حتما باید پیوست فرهنگی داشته باشند و در همه پروژه‌هایی که مناطق تعریف می‌کنند، روزشمار نصب شود تا بر اساس آن پشتیبانی مالی و برنامه‌ریزی انجام شود.

هوشیار اظهار کرد: از زحمات دکتر مظفر سلیمانی معاون مالی و اقتصادی و همچنین مدیرعامل شرکت خانه‌سازی پیش‌ساخته و شهرداران مناطق ۳، ۲ و ۱ به جهت پشتیبانی لازم قدردانی می‌کنم چراکه همه این عزیزان دست به دست هم دادند تا اعتماد عمومی نسبت به عملکرد شهرداری جلب شود.
وی تاکید کرد: سیستم شهرداری هم توان فنی و هم توان اجرایی دارد و از تجربه کافی نیز برخوردار است. در این میان از اعضای محترم شورای اسلامی شهر نیز بابت پشتیبانی و دلگرمی‌شان تشکر می‌کنم.
وی افزود: در پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید فروزنده، برای یک پروژه معمولی، کار جمعی انجام شد که همین کار جمعی موجب شد تا اقدام ماندگاری از عملکرد این دوره از مدیریت شهری ثبت شود.
پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید فروزنده بر اساس روزشمار نصب شده، پایان ماه جاری به بهره‌برداری می‌رسد.