حافظی، مدیر عامل سازمان خدمات طراحی شهرداری قزوین

تهیه طرح اصلاح هندسی میدان سید حسن نصرالله در دست تهیه است

حافظی، مدیر عامل سازمان خدمات طراحی شهرداری قزوین خبر داد:تهیه طرح اصلاح هندسی میدان سید حسن نصرالله در دست تهیه است.

به گزارش شهرداران، حافظی، مدیر عامل سازمان خدمات طراحی شهرداری قزوین خبر داد:تهیه طرح اصلاح هندسی میدان سید حسن نصرالله در دست تهیه است.

بخش اول: معرفی پروژه
میدان سید حسن نصر الله یکی از پرتراکم‌ترین نقاط شهر قزوین است که باعث ایجاد مشکل ترافیک شده است. به منظور رفع این مشکل، شهرداری قزوین تصمیم گرفته است که طرح اصلاح هندسی این میدان را در دستور کار قرار دهد. این طرح به منظور تسهیل تردد خودروها، کاهش ترافیک و ایجاد تناسب مناسب برای تقاطع و میدان در نظر گرفته شده است.

بخش دوم: اصلاح هندسی میدان سید حسن نصر الله
با توجه به تراکم بالای ترافیک در این میدان، اصلاح هندسی آن ضروری به نظر می‌رسد. در این راستا، طرح دوربرگردان شرق به شرق تقاطع غیر همسطح سید حسن نصرالله در حال تهیه است. این طرح با استفاده از روش‌های حفظ منابع طبیعی و بهینه‌سازی تقاطع‌های جاده‌ای، به منظور کاهش ترافیک و افزایش سرعت تردد ترافیک در میدان مورد نظر اجرا می‌شود.

بخش سوم: نقشه‌های اجرایی
پس از تهیه طرح دوربرگردان شرق به شرق تقاطع غیر همسطح سید حسن نصرالله، نقشه‌های اجرایی مورد نیاز برای انجام این طرح تهیه خواهند شد. این نقشه‌ها شامل جزئیات فنی و ابعاد مختلف اجرای طرح هندسی میدان سید حسن نصر الله خواهند بود. پس از تهیه این نقشه‌ها، آن‌ها در اختیار دستگاه بهره بردار پروژه قرار خواهند گرفت تا بتوانند طبق آن‌ها اقدام به اجرای طرح نمایند.

بخش چهارم: زمانبندی و اجرا
بعد از تهیه نقشه‌های اجرایی، طرح دوربرگردان شرق به شرق تقاطع غیر همسطح سید حسن نصرالله آماده برای اجرا خواهد شد. زمانبندی اجرای این طرح باید مطابق با استانداردها و مقررات مربوطه تعیین شده و هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های مربوطه نیز انجام خواهد شد. امید است که با اجرای این طرح، ترافیک میدان سید حسن نصرالله بهبود یابد و مشکل ترافیک در این منطقه کاهش یابد.