تمهیدات ویژه‌ پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز در خدمات‌دهی به شهروندان

معاون اداری و مالی سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز گفت: پایانه مسافربری مرکزی تبریز به دلیل کثرت مسافران و به تبع آن تعدد رفت و آمد اتوبوس‌ها و وسائط نقلیه در راستای خدمات‌دهی به همشهریان تمهیدات ویژه‌ای دارد.

به گزارش شهریار، جلسه مشترک مسئولان انجمن صنفی شرکتها و موسسات مسافربری تبریز با معاون اداری و مالی سازمان پایانه های مسافربری شهرداری تبریز در راستای ساماندهی انبارهای توشه پایانه مسافربری تبریز برگزار شد.

در جلسه‌ای که به همین منظور با حضور مسئولان انجمن صنفی شرکتها و موسسات مسافربری تبریز در خصوص ساماندهی انبار توشه برگزار شد، اسماعیل شاهی معاون اداری و مالی سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز در خصوص ساماندهی انبارهای توشه گفت: پایانه مرکزی تبریز به دلیل کثرت مسافران و به تبع آن تعدد رفت و آمد اتوبوس‌ها و وسائط نقلیه در راستای خدمات‌دهی به همشهریان تمهیدات ویژه‌ای داشته و ساماندهی و مکانیزه کردن انبار توشه پایانه مسافربری تبریز نیز با توافقات صورت گرفته با انجمن صنفی شرکتها و موسسات مسافربری تبریز در جهت رضایتمندی همشهریان صورت گرفته است.
در این جلسه مقرر شد نظارت بیشتری از سوی انجمن صنفی بر حوزه بار انبارهای توشه صورت پذیرد و ضمن پرداختن به رفع نواقص و نیازها، انجمن در جهت ارائه نرم افزار یکپارچه جهت مدیریت انبارهای توشه غیر همراه مسافر و ارائه امکانات ثبت اتوماتیک بارنامه‌های خروجی و ورودی، ثبت اتوماتیک تاریخ و زمان ورود و خروج بار و بسته‌ها، ثبت اتوماتیک شماره بارنامه‌ها، چاپ بارنامه‌ها در سایزهای مختلف و کاهش هزینه‌های ثبت بارنامه‌های دستی، ارسال بارنامه به صورت آنلاین، ارسال پیامک و ساماندهی آنها در جهت خدمات‌دهی به همشهریان اقدامات لازم صورت پذیرد.