تملک و بازگشایی کوچه سوری مجن

در ادامه تکمیل پروژه خیابان ولیعصر(عج) ، شهرداری مجن به منظور تسهیل در عبور و مرور شهروندان محترم ، پس‌از توافق با مالکان اقدام به تملک ، تعریض و بازگشایی کوچه سوری نموده است.

به گزارش شهرداران،  در ادامه تکمیل پروژه خیابان ولیعصر(عج) ، شهرداری مجن به منظور تسهیل در عبور و مرور شهروندان محترم ، پس‌از توافق با مالکان اقدام به تملک ، تعریض و بازگشایی کوچه سوری نموده است.

بخش اول: توضیح کوتاه در مورد پروژه خیابان ولیعصر
در ادامه تکمیل پروژه خیابان ولیعصر، شهرداری مجن تصمیم گرفته است کوچه سوری را تملک، تعریض و بازگشایی نماید. این اقدام در راستای تسهیل عبور و مرور شهروندان محترم صورت گرفته است. پس از توافق با مالکان، شهرداری مجن به تملک این کوچه پرداخت و آن را به گستره معابر عمومی شهر اضافه نمود.

بخش دوم: تعریض و بازگشایی کوچه سوری
یکی از املاک مسیر کوچه سوری نیز تمام شده است. ملک برادران اکبر مجنی، در جهت بازگشایی و تسهیل در حرکت و سیر شهروندان، توسط شهرداری تملک و تعریض شده است. این اقدام باعث افزایش فضای عبور و مرور در این معبر شده و بهبود مسائل ترافیکی محله را نیز به همراه دارد.

بخش سوم: تشکر و قدردانی از همکاران
شهرداری مجن در ادامه، از همکاری شایسته برادران اکبر مجنی و سایر مالکان برای بازگشایی کوچه سوری که در جهت این اقدام همکاری شایسته و مدیریت شهری را داشتند، تقدیر و تشکر می‌نماید. به این ترتیب، شهرداری به همراه مالکان محترم معبر مشترکاً بهبودی عمده در زیرساخت‌های شهری ایجاد نموده و مردم را از مشکل ترافیکی و مشکلات جابجایی آزاد نموده‌اند.

بخش چهارم: مزایای بازگشایی کوچه سوری
بازگشایی کوچه سوری توسط شهرداری مجن به مزایای زیادی برای مردم و محله منجر شده است. افزایش فضای عبور و مرور در این معبر باعث بهبود ترافیک و کاهش زمان سفر شده است. همچنین، امکان دسترسی آسان به خدمات عمومی و تجاری موجود در این منطقه به شهروندان راحتی بیشتری می‌دهد. بازگشایی کوچه سوری همچنین به ایجاد امکانات عمومی مانند پارکینگ بیشتر و مکان‌های تفریحی نیز کمک می‌کند و بهبود جذابیت محله را نیز در پی دارد.

در نتیجه، با این اقدام شهرداری مجن، پروژه خیابان ولیعصر شامل تملک و بازگشایی کوچه سوری به نتایج مثبتی دست یافته است و مردم این منطقه از این تغییرات سود می‌برند. همچنین، همکاری شایسته مالکان با شهرداری نشان از آرمانهای اجتماعی و توسعه‌یافته بودن این منطقه می‌دهد.