مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان خبر داد:

تملک و آزادسازی ۱۰۱ هزار متر مربع زمین در منطقه ۱۰ با اعتبار ۱۲۵۰ میلیارد ریال

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با اعلام اینکه برای اجرای طرح‌های عمرانی در سال جاری بیش از ۱۰۱ هزار مترمربع زمین تملک و آزادسازی شده است، گفت: بیشترین آزادسازی‌ها مربوط به طرح‌های عمرانی در منطقه کم‌برخوردار حصه است.

به گزارش شهرداران، به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، داوود بحیرایی با بیان اینکه تملک و آزادسازی زمین برای اجرای طرح‌های عمرانی یکی از مهم ترین و مشکل‌ترین اقدامات شهرداری به شمار می‌رود، اظهار کرد: منطقه ۱۰ در سال جاری برای اجرای طرح‌های عمرانی به‌ویژه در منطقه کم‌برخوردار حصه اقدامات گسترده‌ای را برای تملک و آزادسازی زمین انجام داده است.

او افزود: برای اجرای طرح‌های عمرانی در سال جاری بیش از ۱۰۱ هزار مترمربع زمین تملک و آزادسازی شده است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان ارزش تملک و آزادسازی این میزان زمین را حدود هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: بیشترین آزادسازی‌ها مربوط به طرح‌های عمرانی در منطقه کم برخوردار حصه است که شامل احداث فضای سبز در حاشیه خیابان شهید خزایی، ساخت میدان عروج، خیابان شهید سردار رئیسی و فضای سبز و پارک حصه نزدیک به ۹۰ هزار متر مربع می‌شود.

او ادامه داد: برای اجرای طرح‌های ساماندهی میدان عروج، تعریض خیابان عسگریه دوم، پارکینگ مصلی، تعریض خیابان گلچین، خیابان سردار رئیسی، میدان قدس، ساخت پارک و فضای سبز و ورزشی حصه و همچنین خیابان شهید کشاورز بیش از ۲۶ مورد تملک و آزادسازی انجام شده است.

بحیرایی با قدردانی از شهروندان این منطقه که در جهت توسعه شهر با شهرداری همراهی می‌کنند، خاطرنشان کرد: تملک و آزادسازی بیش از ۱۰ هزار متر مربع زمین برای احداث راستگرد رینگ چهارم بزرگراه شهید اردستانی از دیگر طرح‌های مهم عمرانی در این منطقه است.