معاون عمران شهری شهرداری اصفهان:

تمام مسیرهای تقاطع شهدای ورزشکار باز شد

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان گفت: پس از حدود دو سال و با اتمام عملیات عمرانی، تمام مسیرهای تقاطع غیرهمسطح شهدای ورزشکار برای تردد خودروها باز شد و مسافران نوروزی و شهروندان می‌توانند از این معبر استفاده کنند.

به گزارش شهرداران، به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، اصغر کشاورزراد با اعلام این خبر گفت: در سال‌های گذشته شهرداری اصفهان پروژه محور فرزانگان به سمت شرق، اتوبان شهید اردستانی، همچنین ادامه رینگ چهارم را اجرا کرد و با توجه به حجم قابل توجه تردد وسایل نقلیه سنگین و سبک عبوری در این محور، به این نتیجه رسید که در میدان شهدای ورزشکار باید یک تقاطع غیرهمسطح احداث شود.

او با بیان اینکه این پروژه از شمال با محدوده دولت‌آباد و از جنوب، شرق و غرب در محدوده شهرداری اصفهان است، افزود: طبق توافق شهرداری اصفهان و دولت‌آباد ۷۵ درصد هزینه‌های این پروژه توسط شهرداری اصفهان و ۲۵ درصد توسط شهرداری دولت‌آباد پرداخت شد.

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه در سال ۹۹ آغاز شد، توضیح داد: پس از حدود پنج درصد پیشرفت فیزیکی، به حجم انبوهی از تأسیسات شامل لوله‌های آب و فاضلاب، گاز، تأسیسات برقی، دکل‌های فشار قوی برق و کابل‌های مخابرات برخورد کردیم و زمان زیادی به طول انجامید تا پروژه متوقف و تمام تأسیسات زیرزمینی با همکاری شرکت‌های تاسیساتی به‌طورکامل از مسیر پروژه جابه‌جا شود.

او اضافه کرد: پس از حدود دو سال تمام مسیرهای تقاطع غیرهمسطح شهدای ورزشکار همزمان با سالروز ولادت امام زمان (عج) برای تردد خودروها باز شد.

کشاورزراد با بیان اینکه تقاطع شهدای ورزشکار هنوز به صورت رسمی افتتاح نشده است، گفت: این پروژه در روزهای آینده پس از تأمین روشنایی کامل مسیرها با حضور مدیران شهری افتتاح می شود.