معاون عمران شهری شهرداری اصفهان مطرح کرد:

تلاش برای تکمیل رینگ چهارم ترافیکی

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه رینگ چهارم ترافیکی، یکی از پروژه‌های شاخص عمرانی این کلان‌شهر است، گفت: تلاش شورای اسلامی شهر و شهرداری اصفهان این است که این پروژه بزرگ در دوره ششم مدیریت شهری به نتیجه برسد.

به گزارش شهرداران، به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، معاون عمران شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه رینگ چهارم ترافیکی، یکی از پروژه‌های شاخص عمرانی این کلان‌شهر است، گفت: تلاش شورای اسلامی شهر و شهرداری اصفهان این است که این پروژه بزرگ در دوره ششم مدیریت شهری به نتیجه برسد.

اصغر کشاورزراد با بیان اینکه یکی از پروژه‌های عمرانی شاخص شهرداری اصفهان حلقه حفاظتی شهر یا رینگ چهارم ترافیکی است، گفت: تاکنون کیلومتر ۲.۵ تا چهارم این پروژه ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و عملیات اجرایی این محدوده از سال ۱۴۰۰ آغاز شده است.

او افزود: کیلومتر ۰٫۴ تا ۱٫۴۵۰ رینگ چهارم ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و عملیات اجرایی آن نیز در سال ۱۴۰۱ آغاز شد که تقاطع غیرهمسطح روی کانال آب و خاتون‌آباد در این محدوده است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه طول رینگ حفاظتی ۷۸ کیلومتر است، تصریح کرد: ۴۵ کیلومتر از این رینگ داخل شهر اصفهان و ۳۳ کیلومتر در محدود پنج شهر دولت‌آباد، خورزوق، خمینی‌شهر، درچه و ابریشم است.

او تاکید کرد: تلاش شورای اسلامی شهر و شهرداری اصفهان این است که این پروژه بزرگ در دوره ششم به نتیجه برسد.