تقدیر مشترک معاون استاندار و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از شهرداری شهرکرد

محسن حسین میرزایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و موسی انصاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان به صورت مشترک با اهداء لوح از عبدالصادق نجفی سرپرست سابق و احمد مولوی مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد جهت مشارکت در برگزاری مراسم یوم‌الله 13 آبان تجلیل و تقدیر کردند.

متن پیام به شرح زیر است:

باشکوه‌ترین یوم‌الله ۱۳ آبان در تاریخ ۴۴ ساله انقلاب رقم خورد.

 مردم ظلم ستیز ایران با حضور میلیونی و شگفت‌آور خود و خلق حماسه شکوه وحدت عزت و عظمت با شکستن تمامی حد نصاب‌های حضور در مراسم یوم الله ۱۳ آبان، بهت و حیرت جهانیان را رقم زده و عظمت خود را به نمایش گذاشتند.

ایران اسلامی در یوم الله سیزدهم آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و در تقارن با مراسم هفتم شهدای مظلوم شاهچراغ، سراسر همه موج شور و شعور، وحدت و غریو فریادهای رسا و کوبنده «مرگ بر آمریکا بود که در کران تا کران آسمان ایران اسلامی طنین انداز شد.

ملت استکبارستیز و عزادار ایران اسلامی، با خیزشی عظیم و خروشی توفنده و اندوهی جانسوز در دل از کشتار تروریستی حرم منور شاهچراغ و با نمایش خیره کننده خود، در اجتماعی شکوهمند؛ ضمن تجدید میثاق و عهدی دوباره با امامین انقلاب اســـلامـــی و شهدای گلگون کفن، نفرت و انزجار عمیق خود را از آمریکای تروریست پرور اعلام کرده و قدرت و اقتدار ملی خود را بار دیگر در مصاف با دشمن به نمایش گذاشتند.

بر حسب وظیفه از تلاش‌های جناب عالی در برگزاری مراسم یوم الله ۱۳ آبان مرکز استان به مصداق حدیث شریف من لم یشکر المنعم من المخلوقین لم یشکر اللّه عزّوجلّ، تقدیر و تشکر نموده و توفیق روز افزونتان را از درگاه حضرت حق، در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در راه حفظ و تحقق آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی و عمل به منویات ولی امر مسلمین جهان، امام خامنه ای (مدظله العالی) مسئلت می‌نماییم.