تقدیر تولیت آستان قدس رضوی از اقدامات مدیریت شهری در خدمت رسانی به زائران

تولیت آستان قدس رضوی از اقدامات مدیریت شهری مشهد در خدمات رسانی به زائران در ایام نوروز تقدیر کرد.

به گزارش شهرداران، حجت الاسلام والمسلمین “احمد مروی” در حاشیه بازدید از ستاد خدمات سفر مشهد و بوستان زائر پذیر غدیر که با حضور سرپرست شهرداری و فرماندار مشهد انجام شد؛ با تقدیر از اقدامات انجام شده در خدمت رسانی به زائران در ایام نوروز، افزود: خوشبختانه با تلاش همه دستگاه‌ها به ویژه شهرداری مشهد و مدیریت خوب جناب فرماندار، خدمات‌رسانی خوبی را به زائران علی بن موسی الرضا(ع) در این ایام شاهد هستیم.

وی اضافه کرد: در حوزه نظارت برعملکرد اماکن اقامتی، اصناف و بخش حمل ونقل نیز با برنامه ریزی‌های دقیق تمامی دستگاه‌های اجرایی و نظارتی و انجام بازرسی‌های مستمر سعی شد تا از اجحاف در حق زائران جلوگیری شود که در این زمینه نیز عملکرد موفقی را شاهد بودیم.

تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: درمجموع همه دستگاه‌ها مانند استانداری، شهرداری، فرمانداری، دستگاه قضائی، نیروی انتظامی و… با تمام توان تلاش کردند تا بهترین شرایط پذیرایی را برای زائران علی بن موسی الرضا(ع) فراهم کنند که از همه آنها تقدیر می کنم.

مروی با اشاره به خدمات رسانی شهرداری مشهد به زائران در بوستان زائر پذیر غدیر اظهارکرد: حدود ده سال است که شهرداری این بوستان را با ظرفیت پذیرش بیش از ۱۰ هزار نفر برای اسکان زائران آماده کرده است و خدمات خوبی را به زائران ارائه می‌دهد.

وی ادامه داد : در صحبت هایی که با زائران حاضر در بوستان غدیر انجام دادیم همه از خدمات ارائه شده از سوی شهرداری مشهد راضی بودند و کمبودی را مطرح نکردند، مشخص بود خدمات در حدی که رضایت زائران را جلب کند در حال انجام است و جا دارد از تلاش‌های انجام شده تقدیر کنیم.