استاندار تهران

تقدیر استاندار تهران از دست‌اندرکاران برگزاری جشن‌های انقلاب

استاندار تهران در پیامی از از دست‌اندرکاران برگزاری جشن‌های انقلاب تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، علیرضا فخاری با صدور پیامی از حضور با شکوه مردم شریف استان تهران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن تقدیر کرد.
متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم استان تهران همزمان با سراسر کشور در یوم‌الله ۲۲ بهمن، یک صدا و همراه با هم بار دیگر وفاداری خود را به آرمان های مقدس امام راحل(ره)، انقلاب اسلامی و شهدایی که در راه پیروزی انقلاب جان خود را از دست دادند، با شکوه هر چه تمام‌تر اثبات نمودند.

مردم عزیز ما طی گذشت ۴۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی برای تحقق شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی هزینه‌های بسیاری را متحمل شدند تا شاهد رشد و شکوفایی و آبادانی ایران اسلامی باشند که این حضور مسئولیت ما  را سنگین‌تر می‌کند.

اکنون بر خود فرض می‌دانم از تمامی فرمانداران، بخشداران، شهرداران، دستگاه های اداری و اجرایی، نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و امدادی استان برای اتخاذ تمهیدات مناسب جهت برگزاری مطلوب جشن انقلاب و همچنین خبرنگاران، رسانه های مکتوب و مجازی، خبرگزاری ها، پایگاه های خبری، صدا و سیما که ثبت خلق حماسه باشکوه ۲۲ بهمن امسال را بر عهده داشتند، تشکر و قدردانی نمایم.

امید است بتوانیم به تاسی از مقام معظم رهبری و رییس جمهور مردمی، خادم صدیق برای تحقق مطالبات بر حق مردم در استان تهران باشیم.

علیرضا فخاری
استاندار تهران