وثوق نیا مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین:

تعمیر سایه‌بان‌ ایستگاه های تاکسی شهر قزوین آغاز شد

وثوق نیا مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین از آغاز تعمیر سایه بان ایستگاه های تاکسی سطح شهر خبر داد.

در گزارش شهرداران، قرار است درباره تعمیر سایه‌بان‌ ایستگاه های تاکسی شهر قزوین و اظهارات وثوق نیا، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین صحبت شود.

در قسمت اول، می‌توان به اظهارات وثوق نیا در مورد آغاز تعمیر سایه‌بان ایستگاه های تاکسی قزوین اشاره کرد. او اعلام کرد که به دلیل آسیب دیدگی هایی که سایه‌بان‌های ایستگاه های تاکسی شهر قزوین به مرور زمان داشته‌اند، تعمیر و مرمت این سازه ها در دستور کار سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی قرار گرفته است. این تعمیرات شامل مواردی همچون پایه ها، سقف، برزنت و بنر ایستگاه و نصب مانع های ترافیکی یو شکل جهت تعیین حریم ایستگاه است.

در بخش دوم، می‌توان به نامبرده کردن تعدادی از ایستگاه های تاکسی که تا به حال مرمت سایه‌بان‌ آن ها انجام شده است، اشاره کرد. مثلاً تعمیرات سایه‌بان ایستگاه های میدان دفاع مقدس به چهارراه ولی عصر، میدان دفاع مقدس به میدان آزادی و چهارراه ۲۲ بهمن به نواب، کوثر مینودر انجام شده است. همچنین اشاره به آینده اجرای تعمیرات در تمامی ایستگاه های تاکسی شهر قزوین نیز در این بخش مناسب است.

در قسمت سوم، می‌توان به تعداد کلی ایستگاه های تاکسی شهر قزوین و تعداد آن ها که دارای سایه‌بان هستند، اشاره کرد. برای مثال، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اعلام کرده است که شهر قزوین دارای ۴۶ ایستگاه تاکسی شهری و روستایی است و از این تعداد ۲۰ ایستگاه دارای سایه‌بان است. این اطلاعات نشان می‌دهد که از نصف ایستگاه های تاکسی در شهر قزوین دارای سایه‌بان هستند.

در بخش آخر، می‌توان به خلاصه کردن مدل تاثیرگذاری تعمیر سایه‌بان‌ها در ایستگاه های تاکسی شهر قزوین پرداخت. این تعمیرات باعث رفاه حال شهروندان و رانندگان تاکسی در این شهر می‌شود و بهبودی در زیرساخت‌های تاکسیرانی شهر قزوین را با خود به همراه می آورد. در نهایت، می‌توان به ابراز امیدواری برای اجرای تعمیر سایه‌بان‌های باقیمانده در سایر ایستگاه های تاکسی شهر قزوین پایان مقاله را نمود.