مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری شهرداری تبریز تاکید کرد:

ترویج فرهنگ مشارکت به عنوان یک گام اساسی

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری شهرداری تبریز گفت: توجه به فرهنگ «مشارکت» به عنوان یک موضوع مهم و گام اصلی، در برنامه‌های اصلی سازمان گنجانده شده است.

به گزارش شهرداران، رضا خلیلی اظهار کرد: لفظ مشارکت در مفهوم و معنای مثبتی که در خود دارد باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود، چرا که وقتی به صورت دسته‌جمعی فکر، اقدام و کمک کنیم امور بهتر رقم  می خورد.

وی با اشاره به این که بخش خصوصی و مشارکت کنندگان حرفه ای در ساخت و آبادانی شهر محدودیتی  برای سرمایه گذاری ندارند، افزود: سازمان سرمایه گذاری ضمن تلاش برای فراهم کردن ساز و کارهای اجرایی در نظر دارد با کمک دیگر ادارات مجموعه شهری ضمن فرهنگ سازی برای مجموعه تحت امر خود بر اهمیت اصل مشارکت های مردمی در بین آحاد مردم بیش از گذشته تاکید کند.

خلیلی گفت: هیات عالی سرمایه گذاری که جلسات آن به صورت مرتب برپا می شود، با همراهی کمیته کارشناسی بر فراهم کردن مسیری قانونی و سریع برای به نتیجه رساندن پروژه‌های مشارکتی در شهرداری تاکید مضاعف دارند.

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری تاکید کرد: سیاست سازمان در جهت تغییر تأمین منابع درآمدی شهرداری از منابع ساختمانی به سمت منابع مشارکتی و سرمایه‌گذاری پایه گذاری شدهکه همواره مورد تاکید شهردار محترم نیز بوده است.

وی ابراز امیدواری کرد با تداوم حمایت‌های شهردار تبریز اتفاقات قابل توجهی در عرصه مشارکت های مردمی در اداره شهر توسط خود شهروندان اتفاق بیافتد.