ترمیم شکست لوله اصلی خط انتقال آب تهران

ترمیم شکست لوله اصلی خط انتقال آب تهران و بازگشایی محور اصلی بزرگراه شهید لشگری جاده مخصوص شرق به غرب انجام شد.

به گزارش شهرداران، به نقل از واحد خبر روابط عمومی شهرداری گرمدره ترمیم شکست لوله اصلی خط انتقال آب تهران و بازگشایی محور اصلی بزرگراه شهید لشگری جاده مخصوص شرق به غرب انجام شد.

ظهر روز شنبه مورخ ۲۲ مهرماه ۱۴۰۲ به موجب سهل انگاری عوامل یکی از شرکت های واقع در حاشیه کیلومتر ۲۲ جاده شهید لشگری (مخصوص)، خط انتقال آب کرج به تهران دچار آسیب و ترکیدگی شد.

طی این مهم دکتر عبدالهی استاندار محترم البرز به همراه معاونین خود در محل حادثه حاضر و دستورات لازم را مبنی بر بسیج امکانات درجهت رفع هرچه سریعتر آن صادر که تا پایان روز به طور کامل ترمیم گردد.

حسب این دستور شهرداری گرمدره در کنار دیگر ادارات خدمات رسان همچون آبفا، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، نیروهای نظامی و انتظامی ، پلیس راهور در محل حادثه حاضر و در کوتاه ترین زمان ممکن اقدامات تامینی در اینخصوص صورت پذیرفت.

گفتنی است دکتر نجفی شهردار گرمدره به همراه معاونین و پرسنل تحت امر خود تا سحر روز یکشنبه ۲۳ مهرماه به صورت میدانی مدیریت این مهم را برعهده داشت.

عملیات امدادی و ترمیم خط انتقال آب به طور کامل طی ۲۰ ساعت کار مداوم با همت و تلاش تیم های خدماتی شهرداری و دیگر ادارات صورت پذیرفت.