تداوم عملیات ساماندهی و بهسازی پارک دانشجو تبریز

با جدیت و همکاری متقابل و مکمل معاونت فنی و عمرانی و مدیریت فضای سبز شهری این منطقه، پارک طولی دانشجو به مساحت ۱۴ هزار مترمربع، بهسازی و مرمت می‌شود.

به گزارش شهریار، محمد حسین‌زاده شهردار منطقه ۹ اظهار کرد: در ادامه روند بهسازی پارک‌های سطح حوزه، عملیات بهسازی و مرمت پارک طولی دانشجو به مساحت ۱۴۰۰۰ مترمربع، در حال اجرا است.

شهردار منطقه ۹ افزود: عملیات ساخت و احداث سرویس بهداشتی ۴ چشمه و تعمیر و رنگ‌آمیزی آلاچیق‌ها توسط عوامل اجرایی معاونت فنی و عمرانی منطقه و همچنین کاشت ۳۰۰۰ برگ نو به صورت ردیفی، تکمیل باکس‌های گلکاری و رزکاری، واکاوی درختان و کاشت ارقام ردیفی، هرس شاخه‌های مزاحم و فرم‌دهی تاج درختان و لکه‌گیری و تکمیل چمن‌کاری‌ها توسط واحد فضای سبز منطقه از جمله اقدامات جاری در این پارک حاشیه‌ای است.

حسین زاده خاطرنشان کرد: حفظ و نگهداری فضاهای سبز شهری بعنوان ریه‌های تنفسی شهر و یکی از عوامل مهم در حفظ نشاط و روحیه شهروندان از اهم اقدامات مدیریت شهری این منطقه است و گواه این مطلب، احداث چندین پارک محله‌ای و همچنین ساماندهی و بهسازی پارک‌های سطح منطقه در دوره اخیر مدیریت منطقه است که با جدیت و همکاری متقابل و مکمل معاونت فنی و عمرانی و مدیریت فضای سبز شهری این منطقه حادث شده است.