رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد اعلام کرد:

تامین تجهیزات آتش نشانی برای شهرک صنعتی یزد

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد با یادآوری حادثه خطرناک آتش‌سوزی شهرک صنعتی در ماه‌های اخیر، اعتبار مورد نیاز برای مدیریت بحران در شهرک صنعتی را دو هزار میلیارد ریال اعلام کرد. به گزارش شهرداران و  مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد – سعید پاک سرشت با اشاره به افزایش […]

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد با یادآوری حادثه خطرناک آتش‌سوزی شهرک صنعتی در ماه‌های اخیر، اعتبار مورد نیاز برای مدیریت بحران در شهرک صنعتی را دو هزار میلیارد ریال اعلام کرد.

به گزارش شهرداران و  مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد – سعید پاک سرشت با اشاره به افزایش حوادث و حریق در شهرک صنعتی یزد در سال جاری، عنوان کرد: خرید تجهیزات مورد نیاز مدیریت بحران در شهرک صنعتی ضروری است و با توجه به تاکید استاندار محترم باید هر چه سریعتر در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به بالا بودن تبعات حوادث و حریق در شهرک صنعتی با توجه به بافت منطقه و تراکم جمعیتی، خرید ماشین‌آلات و تجهیزات مورد نیاز از جمله خودرو هزمت را مهم برشمرد.

پاک سرشت اظهار کرد: شهرداری یزد از سال گذشته تاکنون ۶۴۰ میلیارد ریال برای خرید تجهیزات تخصیص داده اما این اعتبار هرگز پاسخگوی نیاز استان نیست و باید در سطح کلان تر تامین شود.

جهیزات آتش نشانی شامل تجهیزات حفاظت فردی در برابر آتش، تجهیزات اعلام حریق و شناسایی و هشدار حریق و تجهیزات اطفاء حریق می شود. تجهیزات آتش نشانی یکی از ضروری ترین تجهیزات تعبیه شده در ساختمان می باشد. زیرا اگر در ثانیه های ابتدایی آتش سوزی آتش به وسیله تجهیزات آتش نشانی موجود در ساختمان مهار نشود آسیب های جبران ناپذیری به مال و مهم تر از آن جان افراد وارد می گردد. هایپر صنعت فامکو تامین کننده و ارایه کننده انواع تجهیزات آتش نشانی می باشد.