تبدیل ۴ خطه شهرکرد-فارسان به ۶ خطه و تامین ماشین آلات راهداری و راه سازی در این محور

هاشمی تصریح کرد: با توجه به کوهستانی بودن استان چهارمحال و بختیاری و آمار بالای تصادفات خصوصاً در فصول سرد سال، تبدیل 4 خطه شهرکرد – فارسان به 6 خطه و تامین ماشین آلات راهداری و راه سازی در این محور باید در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها، سید احمد هاشمی، نماینده شهرستان فارسان در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در جلسه بررسی مشکلات راه‌های مواصلاتی استان، خاطر نشان کرد:  با توجه به اینکه جاده اصلی شهرستان فارسان از وسط شهرهای پردنجان،چلیچه، جونقان، فیل آباد و باباحیدر می گذرد مساعدت به شهرداری ها جهت تعمیر و نگه داری از جاده ضروری است.

وی افزود: تکمیل جاده های فارسان به دشتک، چهارخطه فارسان به کوهرنگ (قطعه باباحیدر به حیدر آباد )، چهار خطه جونقان، چلیچه، کران به گوشه، گوشه به ده چشمه، بیدکل به امیدآباد، اقبال آباد وجاده دسترسی به شهر پردنجان و اصلاح و بازسازی سه راهی گوشه به چغاهست از جمله مطالبات مردم شهرستان فارسان در حوزه توسعه و گسترش راه‌هاست.

هاشمی تصریح کرد: با توجه به کوهستانی بودن استان چهارمحال و بختیاری و آمار بالای تصادفات خصوصاً در فصول سرد سال، تبدیل ۴ خطه شهرکرد – فارسان به ۶ خطه و تامین ماشین آلات راهداری و راه سازی در این محور باید در دستور کار قرار گیرد.

وی اذعان داشت: طرح جامع شهر باباحیدر قریب به ۲۵ سال است که یک بار بازنگری شده است ولی متاسفانه بیش از ۸۰ درصد کوچه این شهر عمدتاً در زمینه عقب نشینی مشکل جدی وجود دارد. همچنین در محور باباحیدر فیل آباد با توجه به رایزنی‌های شورای شهر باباحیدر با مالکین زمین‌های کشاورزی در محدود پیچ خطرناک و معروف (پیچ مرگ )و ازاد سازی آن بدونه هیچ چشم داشتی توسط کشاورزان نیم کاره رها شده و متاسفانه حتا اداره راه مسیل آب کشاورزی انها را اصلاح نکرده و باعث نارضایتی و شکایت کشاورزان محترم شده است.

هاشمی همچنین تکمیل پل فارسان به بیدکل، احداث و اجرای طرح زیرگذر سه راهی تنگ پردنجان به جونقان، زیرگذر عیسی آباد، زیر گذر میدان چمن باباحیدر(جاده فیل آباد به باباحیدر) و  احداث تونل هفشجان به جونقان را نیز مطرح نمود.

پایان پیام/