تأکید شهردار منطقه ۱۰ تبریز بر رفع نواقص مراکز فرهنگی

شهردار منطقه ۱۰ تبریز از فرهنگسرا و خانه سلامت ارم بازدید و در جریان فعالیت های واحد فرهنگی اجتماعی منطقه قرار گرفت.

به گزارش شهرداران، موسی زارعی با حضور در فرهنگسرا و خانه سلامت ارم ضمن دیدار با مربیان آموزشی این مجموعه بر لزوم استمرار برنامه های متنوع فرهنگی، علمی و آموزشی در راستای تحکیم بنیاد خانواده ها و ارتقاء سطح علمی و آموزشی تاکید کرد.
وی با بیان اینکه در کنار تمام فعالیت‌های دیگر توجه به مقوله فرهنگی از اولویت کارهای این شهرداری می‌باشد افزود: برنامه ریزی مناسب و مطلوب و اجرای برنامه های آموزشی متعدد در این فرهنگسرا می‌تواند باعث حضور شهروندان در مقاطع مختلف و نیز برگزاری برنامه‌های متنوع بنا به نیاز جامعه مخاطبان باشد.
شهردار منطقه ۱۰ با تاکید بر رونق بخشیدن هر چه بیشتر به فعالیت های مراکز فرهنگی منطقه اظهار داشت: در استمرار فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی در سطح حوزه منطقۀ امور فرهنگی منطقه برای شش ماهۀ اول سالجاری برنامه های ویژه ای را در دست اجرا داشته و اهتمام جدی ما به سمت آموزش و ترویج فرهنگ اسلامی ایرانی معطوف خواهد شد.
وی از مربیان این حوزه خواست تا با تلاشی بیش از گذشته اهداف واحد فرهنگی واجتماعی شهرداری منطقه را دنبال کنند.
در این بازدید زارعی دستورات لازم جهت رفع نواقص مراکز فرهنگی موجود منطقه و تقویت بنیه های فرهنگی و اجتماعی را جهت تشویق به حضور شهروندان و اجرای برنامه های متنوع، شاد و اثرگذار را صادر کرد.