به دستور مهندس باباحسینی انجام گردید :

بکارگیری سه اکیپ لکه گیری و آسفالت در نسیم شهر

سرپرست شهرداری از ادامه نهضت آسفالت در معابر و محله های شهر نسیم شهر خبرداد.

به گزارش شهرداران، شهرداری از ادامه نهضت آسفالت در معابر و محله های شهر نسیم شهر خبر داده است. مهندس باباحسینی، سرپرست شهرداری، در این خصوص اعلام کرده است که به منظور مرتفع کردن نواقص معابر و محله ها، سطح شهر و پر کردن خرابی ها و گودال های شکل گرفته در آسفالت بلوارها، محله ها و معابر سطح شهر، سه اکیپ تخصصی در حوزه پخش و اجرای آسفالت به کار گرفته شده است. این پروژه در حال حاضر در حال انجام است.

رفع نواقص آسفالت معابر سطح شهر:
سرپرست شهرداری، برای رفع نواقص آسفالت معابر سطح شهر، سه اکیپ تخصصی را بکار گرفته و تمهیدات لازم برای لکه گیری حفاری ها و اصلاحات چاله های بلوارها، معابر، کوچه ها و محله ها را فراهم کرده است. این اکیپ ها به صورت تمام وقت در حوزه آسفالت فعالیت خواهند کرد تا مشکلی برای شهروندان ایجاد نشود.

نقشه درخواست همکاری شهروندان:
باباحسینی نیز از شهروندان شریف نسیم شهر خواسته است در صورت مشاهده هرگونه نواقص در معابر، این موضوع را به سامانه ۱۳۷ اعلام کنند. با این کار، سه اکیپ تمهید لازم در اسرع وقت برای رفع آن اقدام خواهند کرد. درخواست همکاری شهروندان به منظور بهبود وضعیت معابر نشان از توجه و تمایل شهرداری به مشارکت عمومی دارد و به شهروندان این امکان را می دهد تا به فعالیت ها و تلاش های انجام شده در رفع نواقص آسفالت سهم داشته باشند.

نتیجه نهائی:
بکارگیری سه اکیپ لکه گیری و آسفالت در نسیم شهر با هدف رفع نواقص آسفالت در معابر و محله ها به عنوان یک پروژه تکمیل نشده در شهرداری انجام شده است. با تکمیل این پروژه و با همکاری شهروندان، انتظار می رود وضعیت آسفالت معابر سطح شهر بهبود یابد و ترافیک بهتر و راحت تر برای شهروندان فراهم شود.