بهسازی میدان قیام با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری تهران و منطقه ۱۲

شهردار منطقه 12 از شروع فاز عملیاتی بهسازی و اصلاح هندسی میدان قیام خبر داد و گفت: به همت سازمان زیباسازی شهر تهران و مشارکت منطقه 12، المان حجمی برای این میدان در حال طراحی است.

به گزارش شهرداران، پس از پایان فاز مطالعاتی و برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، بهسازی و اصلاح هندسی میدان قیام وارد فاز عملیاتی شد. شهردار منطقه ۱۲ اعلام کرد که به همت سازمان زیباسازی شهر تهران و مشارکت منطقه ۱۲، المان حجمی برای این میدان در حال طراحی است.

طی بازدید میدانی رضا صیادی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران، وحیدرضا انارکی محمدی، شهردار منطقه و جمعی از مدیران شهری درباره طراحی المان حجمی برای میدان قیام بحث و بررسی صورت گرفت. بر اساس این گزارش، بهسازی و اصلاح هندسی میدان قیام و معابر پیرامونی به همراه طراحی و نصب المان برای این میدان به همت سازمان زیباسازی شهرداری تهران و در قالب پروژه مشارکتی با شهرداری منطقه ۱۲ در حال انجام است.

فاز مطالعاتی این پروژه با کمک معاونت فنی و ترافیک به انجام رسیده و هم‌اکنون در مرحله آغاز فاز عملیاتی قرار گرفته است. در ادامه بازدید، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران اعلام کرد که آمادگی برای ساخت سرویس بهداشتی نقاط پر تردد در سطح منطقه وجود دارد و مقرر گردید نقاط پیشنهادی بررسی و ساخت بفوریت آغاز گردد. این تدابیر در جهت بهبود شرایط ترافیکی و بهداشتی منطقه و افزایش رفاه شهروندان اتخاذ می‌شود.

با ورود به فاز عملیاتی، انتظار می‌رود تلاش‌های زیادی برای بهسازی و اصلاح هندسی میدان قیام و معابر پیرامونی صورت گیرد. این پروژه با همکاری بین شهرداری منطقه ۱۲ و سازمان زیباسازی شهرداری تهران، در آینده نزدیک بهبود چشمگیری در منظره شهری منطقه و رفاه شهروندان ایجاد خواهد کرد.