معاون عمران شهری شهرداری اصفهان خبر داد:

بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح دکتر آشتیانی تا پایان خردادماه

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان گفت: عملیات اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح دکتر آشتیانی که از اسفندماه ۱۴۰۰ آغاز شده است، تاکنون ۹۱ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا پایان خردادماه سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش شهرداران، به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، اصغر کشاورزراد با اعلام این خبر گفت: عملیات احداث پروژه تقاطع غیرهمسطح مرحوم سعید کاظمی‌ آشتیانی با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد تومان از اسفندماه ۱۴۰۰ در منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان آغاز شده است.

او افزود: این پروژه ۱۴۰۰ متر طول، ۱۶ ستون و دو عرشه ۲۶۵ متری به عرض ۱۱ متر در محور شرقی-غربی دارد و تا پایان خردادماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان کاهش ترافیک سنگین محور بلوار فرزانگان به سمت شرق را از اهداف اجرای این پروژه دانست و اظهار کرد: تلاقی خودروهای سواری که از زینبیه و خیابان آیت‌الله غفاری به سمت حبیب‌آباد در حرکت بودند با خودروهای سنگین که از سمت غرب (بلوار فرزانگان) به سمت شرق (بلوار تابان) حرکت می‌کردند، منجر به ایجاد ترافیک سنگینی در این محور می‌شد.

به گفته او، این پروژه ۹۱ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که ۱۰ درصد از آن شامل نصب نیوجرسی‌ها، قرنیزها و نرده‌های باقی‌ مانده است.